چگونه تبليغات پرداخت به ازاي كليك باعث سود و آگاهي از برند مي شود

۱۰ بازديد ۰ نظر

چگونه تبليغات پرداخت به ازاي كليك باعث سود و آگاهي از برند مي شود

به علاوه، چگونه PPC به شما كمك مي كند تا به مشتريان خود دسترسي پيدا كنيد تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك نقش مهمي در هر استراتژي بازاريابي ايفا مي كند. اين مي تواند براي برخي بيانيه جسورانه باشد، به خصوص كه اين استراتژي تبليغاتي بسياري از صاحبان مشاغل كوچك تا متوسط ​​را مي ترساند. …

چگونه تبليغات پرداخت به ازاي كليك باعث سود و آگاهي از برند مي شود https://hillbilly.ir/چگونه-تبليغات-پرداخت-به-ازاي-كليك-باعث/ https://hillbilly.ir/چگونه-تبليغات-پرداخت-به-ازاي-كليك-باعث/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 22 Nov 2021 17:50:34 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18382

چگونه تبليغات پرداخت به ازاي كليك باعث سود و آگاهي از برند مي شود

به علاوه، چگونه PPC به شما كمك مي كند تا به مشتريان خود دسترسي پيدا كنيد تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك نقش مهمي در هر استراتژي بازاريابي ايفا مي كند. اين مي تواند براي برخي بيانيه جسورانه باشد، به خصوص كه اين استراتژي تبليغاتي بسياري از صاحبان مشاغل كوچك تا متوسط ​​را مي ترساند. …

چگونه تبليغات پرداخت به ازاي كليك باعث سود و آگاهي از برند مي شود

به علاوه، چگونه PPC به شما كمك مي كند تا به مشتريان خود دسترسي پيدا كنيد

تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك نقش مهمي در هر استراتژي بازاريابي ايفا مي كند. اين مي تواند براي برخي بيانيه جسورانه باشد، به خصوص كه اين استراتژي تبليغاتي بسياري از صاحبان مشاغل كوچك تا متوسط ​​را مي ترساند. و اگر شما مانند بسياري از افراد هستيد، نمي توانيد از خود بپرسيد: “آيا پرداخت به ازاي كليك كار مي كند؟”

شما تصور مي كنيد كه اگر حتي مبلغ كمي را به گوگل بپردازيد، مثلاً 1.00 دلار به ازاي هر كليك، بودجه تبليغات شما با توجه به همه جستجوهاي گوگل كه روزانه انجام مي شود، در كوتاه مدت تمام مي شود.

بياييد بررسي كنيم كه چرا اين فرض مي تواند شما را از رشد باز دارد و چگونه تبليغات پرداخت به ازاي كليك باعث سود و آگاهي از برند مي شود.

اول، پرداخت به ازاي كليك چيست؟

همه ما نتايج موتور جستجو را با عنوان “تبليغ” در بالا و پايين صفحه نتايج موتور جستجو (SERP) ديده‌ايم. پرداخت به ازاي كليك (PPC) يك استراتژي بازاريابي است كه به تبليغ‌كنندگان اين امكان را مي‌دهد تا تبليغات آنلاين خود را قرار دهند و زماني كه شخصي روي تبليغ آنها كليك مي‌كند، به پلتفرم ميزباني (مثلاً گوگل يا بينگ) پرداخت كنند. بازارياب كه از استراتژي PPC استفاده مي كند اميدوار است كه اين تبليغ باعث شود كاربر به برنامه يا وب سايت بازارياب كليك كند و يك محصول يا خدمات را خريداري كند يا اقدامات ارزشمند ديگري انجام دهد. موتورهاي جستجو تبليغات PPC را ميزباني مي كنند و تبليغاتي را در بالا و پايين SERP ها نشان مي دهند كه مربوط به جست و جوي كاربرانشان است. پرداخت به ازاي كليك با گوگل ادوردز يكي از انتخاب هاي برتر است. Bing يكي ديگر از اين موارد است، زيرا امروزه بسياري از رايانه ها با Bing به عنوان موتور جستجوي پيش فرض بارگذاري مي شوند.

Google AdWords – جستجوي پولي

يكي از محبوب ترين پلتفرم هاي تبليغاتي PPC تا كنون گوگل است. چه چيزي مي تواند بهتر از قرار دادن تبليغ خود در مقابل شخصي باشد كه به طور واقعي چيزي را كه مي فروشيد جستجو مي كند؟ در لحظه اي كه آنها عبارت جستجوي خود را وارد مي كنند، Google يك نتيجه جستجوي پولي مرتبط را نشان مي دهد تا به آنها نشان دهد دقيقاً كجا آن محصول يا خدمات را بخرند.

جستجوي پولي چگونه كار مي كند

هر نقطه جستجوي صفحه نتايج موتور جستجو (SERP) يك حراج فوري براي كلمه كليدي (هاي) ورودي كاربر در نوار جستجو ايجاد مي كند. تبليغ‌كنندگان زماني كه كمپين‌هاي بازاريابي خود را از طريق حساب تبليغاتي راه‌اندازي مي‌كنند، از قبل براي اين كلمات كليدي پيشنهاد مي‌دهند. سپس موتور جستجو بر اساس تركيبي از عوامل، از جمله مبلغ پيشنهادي و كيفيت تبليغات، پيشنهاد برنده براي آن كلمه كليدي را تعيين مي كند. برنده موقعيت بالايي را به دست مي آورد و ديگران در بالا يا پايين صفحه يك، صفحه دو و غيره زير آنها قرار مي گيرند.

تعديل پيشنهادات

هيچ نتيجه اي نمي بينيد؟ تبليغ‌كنندگان مي‌توانند بسته به بهترين معيارهاي كمپين خود، قيمت‌هاي پيشنهادي خود را در هر زمان تنظيم كنند. به عنوان مثال، فرض كنيد يك كمپين بازاريابي خاص در دستگاه هاي تلفن همراه به خوبي عمل مي كند. در اين صورت، تبليغ‌كننده مي‌تواند قيمت پيشنهادي خود را تا درصد معيني افزايش دهد تا اطمينان حاصل شود كه آگهي‌شان بيشتر در تلفن‌هاي همراه و تبلت‌ها نمايش داده مي‌شود.

رديابي تبديل و هزينه در هر كليك

چرا رديابي تبديل مهم است؟ زيرا بايد بدانيد كه از يك تبليغ چقدر پول در مي آوريد (يا ضرر مي كنيد). اين تنها راه براي تعيين اينكه آيا هزينه به ازاي هر كليك (CPC) شما به سود شما مي خورد يا خير است.

كلمات كليدي منفي – گوگل

با تأكيد بسيار بر پيشنهاد قيمت براي بهترين كلمات كليدي، ممكن است به افزودن كلمات كليدي كه نمي خواهيد براي آنها رتبه بندي كنيد فكر نكنيد. با اين حال، در نظر داشتن اين كلمات مي‌تواند كليك‌هاي غيرمولد را از بين ببرد (كليك‌هايي كه پرداخت مي‌كنيد براي تبديل شدن به فروش يا خير).

به عنوان مثال، اگر شما يك پيتزا فروشي هستيد كه عبارت كليدي “پيتزا فلوريدا” را هدف قرار مي دهد، نمي خواهيد افرادي را كه به دنبال شغل ارائه پيتزا هستند جذب كنيد. بنابراين ممكن است بخواهيد «مشاغل پيتزا» را به عنوان يك كلمه كليدي منفي وارد كنيد تا از نمايش آگهي خود براي جستجو در عبارت كليدي جلوگيري كنيد.

يكي از مثال‌هاي واقعي كه با آن مواجه شده‌ايم، شركتي است كه سرما درماني را براي كاهش «كيسه‌هاي زين» روي باسن و ران ارائه مي‌دهد. قبل از راه‌اندازي كمپين PPC آنها، «هارلي ديويدسون» يا «كيف‌هاي زين دوچرخه» را به عنوان كليدواژه‌هاي منفي وارد كرديم. اين تاكتيك از نمايش مشتري براي آن نتايج جستجو يا پرداخت هر كليك ناخواسته جلوگيري مي كند.

به سادگي به قسمتي برويد كه مي توانيد كلمات كليدي منفي را به كمپين خود اضافه كنيد، علامت را كليك كنيد و يك عبارت كليدواژه منفي اضافه كنيد تا مطمئن شويد كه گوگل تبليغ شما را به كاربراني كه عبارت كليدي ناخواسته را در عبارت جستجوي خود وارد مي كنند نشان نمي دهد.

پيكسل هاي بازاريابي مجدد

با شروع جمع‌آوري داده‌هاي كاربران، هدف‌گيري مجدد تبليغات برنامه‌اي به يكي از استراتژي‌هاي اصلي براي ماندن در ذهن افرادي تبديل شده است كه ممكن است براي خريد محصول يا خدمات شما آماده شوند. پيكسل هاي بازاريابي مجدد به شما اين امكان را مي دهند كه تبليغات هدفمند را به افراد خاصي كه قبلاً با ويژگي هاي ديجيتال شما (مثلاً وب سايت) تعامل داشته اند نشان دهيد. مي‌توانيد اين پيكسل‌ها را در وب‌سايت خود، در ايميل‌ها و هنگام تنظيم آگهي پرداخت به ازاي كليك در موتور جستجو يا پلت فرم رسانه‌هاي اجتماعي جاسازي كنيد.

كد HTML كه براي كاربر نامرئي است، رفتار مشترك ايميل، بازديدكننده وب سايت يا دنبال كننده رسانه هاي اجتماعي شما را از لحظه تعامل با رسانه ديجيتالي كه با پيكسل رديابي جاسازي كرده ايد، رديابي مي كند. داده‌هايي كه اين دستگاه‌هاي رديابي جمع‌آوري مي‌كنند، بينش‌هايي را در مورد رفتار كاربر ارائه مي‌دهند كه مي‌تواند به شما در تدوين استراتژي محتواي خود، از جمله دنباله‌هاي بازاريابي ايميل شخصي‌شده، كمك كند. اگر از آن‌ها در تبليغات Google AdWords PPC استفاده مي‌كنيد، تبليغات شما مي‌تواند كاربر را دنبال كند و پس از تعامل با پيكسل بازاريابي مجدد، در ساير وب‌سايت‌ها يا پلتفرم‌هاي رسانه اجتماعي كه بازديد مي‌كند ظاهر شود.

بازاريابي مجدد ويديويي

بازاريابي مجدد ويديويي، همچنين به عنوان هدف‌گيري مجدد شناخته مي‌شود، نوعي تبليغات PPC است كه از يك پيكسل رديابي براي جمع‌آوري اطلاعات شناسايي كاربراني استفاده مي‌كند كه قبلاً از وب‌سايت شما بازديد كرده‌اند، ويديويي را تماشا كرده‌اند يا با محتواي ديجيتال شما درگير شده‌اند. سپس بازاريابي مجدد ويديويي تبليغات ويديويي را در ليست مخاطبين ارائه مي دهد. به عنوان مثال، اگر از YouTube استفاده مي‌كنيد، مي‌توانيد كمپين‌هاي تبليغاتي ويديويي راه‌اندازي كنيد كه ويديوهاي خاص YouTube را به كاربراني كه ويديوي مشخصي را تماشا كرده‌اند ارائه مي‌دهند. آن‌ها آن ويديو را تماشا مي‌كنند، سپس YouTube ويديويي را كه مي‌خواهيد بعداً ببينند (به عنوان مثال، ويديويي كه براي تبليغ محصول يا خدمات خود ايجاد كرده‌ايد) ارائه مي‌كند.

توجه به استراتژي بازاريابي پرداخت به ازاي كليك

پرداخت به ازاي كليك يك استراتژي بازاريابي نيست كه بتوانيد يك بار تنظيم كنيد و آن را فراموش كنيد. براي به دست آوردن حداكثر بازده سرمايه خود، بايد هر روز به آن توجه كنيد. از بودجه بندي گرفته تا تجزيه و تحليل و تنظيم پيشنهادات، هر كاري كه براي حفظ كمپين PPC خود انجام مي دهيد، سود شما را بهبود مي بخشد. براي يك چك ليست PPC كه به راحتي قابل پيگيري است، اينجا را كليك كنيد.

تبليغات رسانه هاي اجتماعي و تبليغات دسترسي

به عنوان يك تبليغ كننده، ممكن است بخواهيد تبليغات رسانه هاي اجتماعي را نيز به عنوان راه ديگري براي دستيابي به مشتريان بالقوه بيشتر در نظر بگيريد. تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي شامل صرف مقداري پول در پشت يك پست اجتماعي است كه قبلاً انجام مي‌شود، سپس تصميم‌گيري جمعيت‌شناختي (جنسيت، سن، شعاع مكان، حتي علايق) و تعيين بودجه و چارچوب زماني براي ارتقاي خود. فيس بوك يكي از برترين پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي براي تبليغات است، اما بين تبليغات اجتماعي و پرداخت به ازاي كليك تفاوت وجود دارد. در رسانه هاي اجتماعي، تبليغ كننده براي نمايش ها هزينه مي پردازد، نه كليك ها.

  • فيس بوك: يك پست را تقويت كنيد يا يك تبليغ اجرا كنيد

  • اينستاگرام: از يك پست حمايت كنيد

  • توييتر: يك توييت را تبليغ كنيد

  • لينكدين: يك پست لينكدين را تبليغ كنيد

  • نكات بيشتر پرداخت به ازاي كليك

  • تبليغات چندگانه را به صورت دسته‌اي طراحي كنيد و تبليغات را سريعاً به‌روزرساني كنيد تا از خستگي تبليغات و كوري بنر جلوگيري كنيد.

  • روزانه به اعداد كمپين خود نگاه كنيد و در صورت نياز، خلاقيت ها، پيشنهادها و كلمات كليدي منفي را تغيير دهيد تا نتايج را بهبود ببخشيد.

  • از پيكسل هاي بازاريابي مجدد استفاده كنيد تا تبليغ خود را در سايت هاي ديگري كه مشتريان احتمالي شما بازديد مي كنند نشان دهند.

  • يك ويديوي بازاريابي مجدد تهيه كنيد و توضيح دهيد كه مشتري كسب و كار شما چگونه خواهد بود و يك گواهي نيز در آن قرار دهيد.

  • از پيام‌هاي مخالف استفاده كنيد (مثلاً اگر قيف شما احساسي است، ويديوي شما بايد منطقي باشد و برعكس).

  • بازاريابي مجدد با يك آگهي ويديويي كه نشان مي دهد خريد محصول يا يكي از مشتريان شما چگونه است.

  • از چندين تنوع تيتر استفاده كنيد و تقسيم A/B تبليغات خود را آزمايش كنيد.

اگر بدانيد چگونه مي توانيد نتايج خود را به حداكثر برسانيد، تبليغات پرداخت به ازاي كليك مي تواند نقش مهمي در برنامه بازاريابي شما داشته باشد.

https://hillbilly.ir/چگونه-تبليغات-پرداخت-به-ازاي-كليك-باعث/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.