بازاريابي آنلاين رسانه هاي اجتماعي – اگر مي توانيد يك بار آن را انجام دهيد ، مي توانيد دو بار آن را انجام دهيد

۱۷ بازديد ۰ نظر

بازاريابي آنلاين رسانه هاي اجتماعي – اگر مي توانيد يك بار آن را انجام دهيد ، مي توانيد دو بار آن را انجام دهيد

اين جمله ، “اگر يك بار بتوانيد آن را انجام دهيد ، اگر عمداً اين كار را انجام دهيد ، مي توانيد دو بار آن را انجام دهيد” با كمي ترديد در اين مجموعه مقالات در مورد بازاريابي اينترنتي از طريق رسانه هاي اجتماعي و همچنين در تمام ادبيات بازاريابي به يك شكل يا شكل …

بازاريابي آنلاين رسانه هاي اجتماعي – اگر مي توانيد يك بار آن را انجام دهيد ، مي توانيد دو بار آن را انجام دهيد https://hillbilly.ir/بازاريابي-آنلاين-رسانه-هاي-اجتماعي-اگ/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-آنلاين-رسانه-هاي-اجتماعي-اگ/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 31 Dec 2020 21:46:45 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs social media marketing https://hillbilly.ir/بازاريابي-آنلاين-رسانه-هاي-اجتماعي-اگ/

بازاريابي آنلاين رسانه هاي اجتماعي – اگر مي توانيد يك بار آن را انجام دهيد ، مي توانيد دو بار آن را انجام دهيد

اين جمله ، “اگر يك بار بتوانيد آن را انجام دهيد ، اگر عمداً اين كار را انجام دهيد ، مي توانيد دو بار آن را انجام دهيد” با كمي ترديد در اين مجموعه مقالات در مورد بازاريابي اينترنتي از طريق رسانه هاي اجتماعي و همچنين در تمام ادبيات بازاريابي به يك شكل يا شكل …

بازاريابي آنلاين رسانه هاي اجتماعي – اگر مي توانيد يك بار آن را انجام دهيد ، مي توانيد دو بار آن را انجام دهيد

اين جمله ، “اگر يك بار بتوانيد آن را انجام دهيد ، اگر عمداً اين كار را انجام دهيد ، مي توانيد دو بار آن را انجام دهيد” با كمي ترديد در اين مجموعه مقالات در مورد بازاريابي اينترنتي از طريق رسانه هاي اجتماعي و همچنين در تمام ادبيات بازاريابي به يك شكل يا شكل ديگر استفاده مي شود. از من خواسته شده است تا مقاله اي بنويسم كه به تفكر من در مورد اين گفته اختصاص دارد. من به نوشتن اين مقاله به تنهايي فكر نكرده ام زيرا مدت زيادي است كه اين را به عنوان مربي مي گويم و آنقدر اساسي است (كه ذهنم را تهديد مي كند) و فراموش كردم كه درك واقعي اين مفهوم واقعاً چقدر مهم است. به نظر من ، اين يكي از كليدهاي اصلي موفقيت در بازاريابي اينترنتي است.

با شروع بيانيه ، “… اگر من عمداً اين كار را كردم.” اين بدان معناست كه شما براي رسيدن به آن نتيجه ، نتيجه دلخواه و نوعي برنامه اقدام را داريد. گلوله اي در تاريكي نبود. شما آنچه را با هدف و هدف انجام داده ايد ، انجام داديد. اين يك نكته حياتي است و به همين دليل است كه من آن را در انتهاي بيانيه بيان مي كنم زيرا شما به احتمال زياد آن را به ياد مي آوريد. با تكان خوردن شديد مي توانيد به خواسته خود برسيد. با اين حال ، بعيد است كه بتوانيد به طور موثر يا مداوم به اين هدف برسيد. به عنوان مثال ، اگر قبلاً هرگز گلف بازي نكرده باشيد ، تصور نمي كنيد كه چه مي كنيد ، حتي اگر احتمالاً مي دانيد كه توپ كوچك در آن سوراخ كوچك قرار دارد. از نوسان مناسب توپ استفاده كنيد (اگرچه هر گلف باز خوب در اطراف شما آن را براي آنچه در واقع است مي بيند … يك ضربه وحشي به توپ). از راهرو پرواز مي كند و شما چه مي دانيد؟ آنجا مستقيماً وارد آن سوراخ كوچك مي شود … يك سوراخ در يكي! حالا … دوباره تكرار كن آره درست. اين اتفاق نخواهد افتاد شما در وهله اول تصوري از چگونگي انجام اين كار نداريد و انجام آن حتي براي افراد حرفه اي تقريباً غيرممكن است. مطمئناً ، در تئوري شما يك بار اين كار را انجام داده ايد ، بنابراين قطعاً مي توانيد دوباره آن را انجام دهيد. اين تا زماني كه اتفاق نيفتد هيچ قانوني از نظر فيزيك را به چالش نمي كشد. با اين حال ، هنگامي كه بخواهيد ، يا حتي نزديك به آن نمي توانيد به آن دست پيدا كنيد. تا زماني كه درك نكنيد براي رسيدن به نتيجه مطلوب بايد چه كاري انجام دهيد ، نمي توانيد ياد بگيريد كه آن را به طور مداوم تكرار كنيد تا نتايج پايدار داشته باشيد.

بنابراين ، اكنون شما يك برنامه عملي داريد و مي فهميد كه چرا براي رسيدن به هدف خود به اين كار نياز داريد … كه ممكن است كسب درآمد زياد باشد. در اين بحث ، منطقي است كه شروع به مراجعه به بازاريابي كنيم تا گلف. وقت آن است كه ابتداي عبارت “اگر مي توانيد يك بار اين كار را انجام دهيد …” را بپذيريد. شما در حال اجراي استراتژي خود براي جذب بازديد كننده به وب سايت خود هستيد. اين كار نمي كند. حالا چي؟ از آنجا كه مي دانيد دقيقاً چه كاري انجام داده ايد و به نتيجه مطلوب نرسيده ايد ، مي توانيد با اين استراتژي تنظيم كنيد. فقط يكي. اين مهم است. اگر همزمان چندين تغيير در استراتژي خود ايجاد كنيد ، نمي دانيد چه عواملي منجر به موفقيت شما شده است (اين ، مهمترين اطلاعاتي است كه در اينجا به دنبال آن هستيد). با درك خود از همه كارهايي كه به طور ملموس انجام مي دهيد و با نتايج قابل لمس قابل لمس است ، مي توانيد اين طرح را تكرار كنيد ، آن را اجرا كنيد ، اندازه گيري و تنظيم كنيد تا زماني كه يك برنامه اجرايي پيدا كنيد كه شما را به عنوان يك بازديد كننده پيدا كند. اكنون مي دانيد كه دقيقاً چگونه يك بازديد كننده را بدست آورده ايد. همچنين ممكن است برخي از برنامه هاي اجرايي را بدانيد كه كارساز نيستند. هر دو قسمت اطلاعات براي شما از ارزش بالايي برخوردار است!

ما اكنون خود را در م componentلفه دوم آن عبارت اصلي مي يابيم ، “… شما مي توانيد اين كار را دو بار انجام دهيد …”. اگر فرايندهاي تفكر ، برنامه پياده سازي و روش هاي اندازه گيري شما منطقي باشد ، اكنون مي دانيد كه چگونه فقط يك بازديد كننده را جلب نكنيد. شما همچنين مي دانيد كه چگونه يك بازديد كننده واحد را برگردانيد … معروف به دوبار. علاوه بر اين ، شما همچنين مي دانيد كه چگونه يك بازديد كننده سوم … و چهارمين … و صد … هزار … شما يك استراتژي عملي و آگاهانه عملي داريد كه شما را به يك بازديد كننده تبديل مي كند ، با اجراي برنامه شناخته شده خود مي توانيد هر زمان كه بخواهيد دوباره يك بازديد كننده بگيريد يك بار ديگر شما دانش و مهارت لازم را براي ايجاد تجارت خود … عمداً ايجاد كرده ايد.

علاوه بر اين ، از آنجا كه شما از تمام مراحل لازم براي بازديد يك بازديد كننده آگاه هستيد ، اكنون مي توانيد در بهبود كارهايي كه انجام مي دهيد بهتر ، سريعتر ، كارآمدتر و سرعت بازديد كننده خود را در مقايسه با تلاش خود بهبود ببخشيد. همچنين ، از آنجا كه هيچ يك از مراحل شما براي شما يك رمز و راز نيست ، سرانجام به روشهايي براي بهبود و خودكار كردن مراحل خود براي اثربخشي بيشتر فكر خواهيد كرد.

آيا اگر دقيقاً ندانيد چگونه اولين بازديد كننده خود را به دست بياوريد ، به جايي خواهيد رسيد كه هزاران بازديد كننده داشته باشيد؟ و اگر نمي دانيد چگونه كاري را كه انجام داده ايد تكرار كنيد ، آيا مي دانيد چگونه دوم را بدست آوريد؟ سومين؟ چهارمين؟ نه در حالي كه اگر شما دچار فراز و نشيب هاي بزرگ دنياي بازاريابي اينترنتي شويد ، مي توانيد خوش شانس باشيد ، هرگز قادر نخواهيد بود به تجارت خود نگاه كنيد ، تصميم بگيريد كه آن را رشد دهيد و سپس آن را درك كنيد … از روي هدف.

اين اولين گزاره اكنون به سه قسمت تقسيم شده است و توضيحي در مورد دليل وجود هر بخش است. بعد از اين پاراگراف براي شما شعاري است كه يك گسترش منطقي از آنچه اين مقاله در مورد آن است است. هنگامي كه مجموعه اي از اقدامات را مي دانيد كه م areثر مي دانيد ، با درك و اجراي چگونگي انجام آنها ، مي خواهيد آنها را به سطح بعدي اثربخشي برسانيد:

بشوييد و تكرار كنيد. بشوييد و تكرار كنيد. بشوييد و تكرار كنيد …

اگر يك بار بتوانيد آن را انجام دهيد ، مي توانيد دو بار هم انجام دهيد ، به شرطي كه اين كار را عمداً انجام دهيد.

https://hillbilly.ir/بازاريابي-آنلاين-رسانه-هاي-اجتماعي-اگ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.