اعتراض رسمي ايران به ميزباني عربستان در ليگ قهرمانان آسيا

۱۲ بازديد ۰ نظر

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله آنلاين مسعود سلطانيفر در پاسخ به برخي اخبار مبني بر احتمال ميزباني اين كشور در جنوب خليج فارس در مقدماتي جام جهاني و انتخاب عربستان به عنوان ميزبان گروه ليگ قهرمانان آسيا ، اين تصميم را رد كرد. من آن را عادلانه خواندم. در اين نامه ، سلطانيفر خواستار …

اعتراض رسمي ايران به ميزباني عربستان در ليگ قهرمانان آسيا https://online-mag.ir/2021/03/اعتراض-رسمي-ايران-به-ميزباني-عربستان-د/ مجله آنلاين Fri, 12 Mar 2021 01:09:53 0000 مجله همگاني https://online-mag.ir/2021/03/اعتراض-رسمي-ايران-به-ميزباني-عربستان-د/ به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله آنلاين مسعود سلطانيفر در پاسخ به برخي اخبار مبني بر احتمال ميزباني اين كشور در جنوب خليج فارس در مقدماتي جام جهاني و انتخاب عربستان به عنوان ميزبان گروه ليگ قهرمانان آسيا ، اين تصميم را رد كرد. من آن را عادلانه خواندم. در اين نامه ، سلطانيفر خواستار …

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله آنلاين

مسعود سلطانيفر در پاسخ به برخي اخبار مبني بر احتمال ميزباني اين كشور در جنوب خليج فارس در مقدماتي جام جهاني و انتخاب عربستان به عنوان ميزبان گروه ليگ قهرمانان آسيا ، اين تصميم را رد كرد. من آن را عادلانه خواندم.

در اين نامه ، سلطانيفر خواستار تعليق برخي از ديدگاههاي سياسي ، درهم شكستن تصميمات سياسي در موقعيت كنفدراسيون فوتبال آسيا و فيفا شد و فوتبال را مجبور به فراموش كردن نقش غير سياسي خود كرد.

وزارت ورزش و جوانان همچنين در حال همكاري با فدراسيون فوتبال و وزارت امور خارجه براي بررسي وضعيت تيم هاي باشگاهي ايران در ليگ قهرمانان آسيا در صورت عدم تغيير ميزباني اين مسابقات توسط عربستان سعودي است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.