معيارهاي انتخاب: نمونه اي از نحوه پاسخگويي به معيارهاي انتخاب شغل دولتي

۱۰ بازديد ۰ نظر

معيارهاي انتخاب: نمونه اي از نحوه پاسخگويي به معيارهاي انتخاب شغل دولتي

هنگامي كه سفارشي مي نويسيد ، از مثالهاي واقعي محل كار استفاده كنيد تا به شما نشان دهد چگونه استانداردها را رعايت مي كنيد. در اينجا مثالي از دنياي واقعي وجود دارد كه متقاضي شغل رويايي شماست: معيارهاي انتخاب بيانيه عنوان شغلي: افسر اداري (AO2) آموزش كوئينزلند شماره مرجع براي جاي خالي: 000000 نام: SALLY …

معيارهاي انتخاب: نمونه اي از نحوه پاسخگويي به معيارهاي انتخاب شغل دولتي https://hillbilly.ir/معيارهاي-انتخاب-نمونه-اي-از-نحوه-پاسخگ/ https://hillbilly.ir/معيارهاي-انتخاب-نمونه-اي-از-نحوه-پاسخگ/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 14 Mar 2021 03:28:45 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vacancy https://hillbilly.ir/معيارهاي-انتخاب-نمونه-اي-از-نحوه-پاسخگ/

معيارهاي انتخاب: نمونه اي از نحوه پاسخگويي به معيارهاي انتخاب شغل دولتي

هنگامي كه سفارشي مي نويسيد ، از مثالهاي واقعي محل كار استفاده كنيد تا به شما نشان دهد چگونه استانداردها را رعايت مي كنيد. در اينجا مثالي از دنياي واقعي وجود دارد كه متقاضي شغل رويايي شماست: معيارهاي انتخاب بيانيه عنوان شغلي: افسر اداري (AO2) آموزش كوئينزلند شماره مرجع براي جاي خالي: 000000 نام: SALLY …

معيارهاي انتخاب: نمونه اي از نحوه پاسخگويي به معيارهاي انتخاب شغل دولتي

هنگامي كه سفارشي مي نويسيد ، از مثالهاي واقعي محل كار استفاده كنيد تا به شما نشان دهد چگونه استانداردها را رعايت مي كنيد. در اينجا مثالي از دنياي واقعي وجود دارد كه متقاضي شغل رويايي شماست:

معيارهاي انتخاب

بيانيه

عنوان شغلي: افسر اداري (AO2)

آموزش كوئينزلند

شماره مرجع براي جاي خالي: 000000

نام: SALLY SAMPLE

آدرس: صندوق پستي 000

4061

تلفن: 00 – 0000 0000 (خانه)

0000 000000 (موبايل)

ايميل: توسط متقاضي تكميل مي شود

افسر اداري (AO2) VRN: 000000

معيارهاي انتخاب – 1

مهارت هاي اداري ، صفحه كليد و پردازش كلمات ، از جمله Microsoft Office و توانايي كار مستقل و / يا با نظارت محدود را نشان دهيد.

1. در شغل فعلي و قبلي خود ، من به طور مستقل كار مي كردم و مهارت خود را در مديريت ، تايپ و پردازش كلمات نشان دادم. در موقعيت خودم در ويكتوريا سلامتي ، در دو مكان مختلف استراحت مي كنم و به طور مستقل در هر دو مكان كار مي كنم. در سمت خود در نيروي دفاعي استراليا ، بر 15 كارمند نظارت داشتم.

در موقعيت فعلي من به عنوان دستيار اداري در بهداشت ويكتوريا و در سمت قبلي من به عنوان مدير دفتر براي سيستم هاي امنيتي ايمن ، مهارت هاي اداري من از طريق موارد زير نشان داده شده است:

o انجام وظايف پذيرايي و پاسخگويي به سوالات تلفني ، پيشخوان ها و شكايات. تماس هاي ورودي را به شش اتصال مختلف هدايت كنيد

o سازماندهي انتصابات كارمندان و انجام وظايف روابط عمومي

o تهيه مكاتبات عمومي ، نوشتن يادداشت و ايميل براي كارمندان

o مرتب سازي ، باز كردن و پردازش نامه هاي ورودي و خروجي

o كاركردن رايانه ، چاپگر ، دستگاه كپي ، دستگاه فكس و غيره

o پايگاه داده هاي دقيق مشتري را حفظ كنيد

o بررسي و تهيه كليه حسابهاي قابل پرداخت ، مديريت خرده پول ، آشتيهاي بانكي و هزينه هاي ماهانه

o پردازش صورت حساب هاي روزانه و كار در بودجه هاي مشخص شده

o ثبت اموال از دست رفته براي بهداشت ويكتوريا

o سفارش لوازم التحرير براي اطمينان از سطوح مناسب و بالا بردن نياز خريد لوازم ، لوازم التحرير و مواد مصرفي با استفاده از SAP (سيستم تداركات دولتي)

o اخذ قيمت ، تهيه سفارش خريد و پرداخت هزينه هاي ماهانه

o آماده سازي موفقيت آميز كليه سيستم ها و رويه هاي اداري براي سيستم هاي امنيتي ايمن

مهارت هاي محاسباتي من از طريق موارد زير نشان داده شده است:

سرعت چاپ 70 دور در دقيقه

o مهارت در استفاده از ويندوز 2000 ، MS Excel ، MS Word ، MS PowerPoint ، Internet Explorer ، Outlook Express و “Group Wise” (سيستم بهداشت VIC).

o دانش اوليه سيستم مديريت پايگاه داده (SMS) مورد استفاده در مدارس ويكتوريا براي بازيابي اطلاعات براي معلمان منابع ، جزئيات دانش آموزان و غيره

اين دانش را از طريق كار داوطلبانه در يك مدرسه ابتدايي دولتي كسب كردم.

• از مثالهاي بالا ، اطمينان دارم كه مهارتهاي مديريتي ، مهارتهاي صفحه كليد و پردازش كلمات و توانايي خود را در راه اندازي و نگهداري سيستمهاي اداري موثر ضمن كار مستقل و بدون نظارت به اثبات رسانده ام.

بيانيه معيارهاي انتخاب سالي فرم صفحه 1 افسر اداري (AO2) VRN: 000000

معيارهاي انتخاب – 2

مهارت هاي بين فردي و ارتباطي از جمله توانايي كار با همه اعضاي جامعه مدرسه را به صورت جداگانه و به عنوان عضوي از يك تيم نشان دهيد.

  • مهارت هاي ارتباطي و بين فردي من در نقش فعلي من به عنوان افسر اداري (AO2) در Victoria Health (Linen Services) نشان داده شده است ، جايي كه من اولين رسانه اي هستم كه با تمام سوالات مربوط به درخواست ملافه مشتري از همه بيمارستان هاي بهداشت ويكتوريا ، خانه هاي پرستاري و دندانپزشكي ، تلفن همراه تماس مي گيرم. كلينيك هاي دندانپزشكي و چرخ دستي ها و كلينيك هاي دندانپزشكي دانشكده. من شكايات مربوط به كمبود تأمين ، مشكلات كيفيت و تأخير در تحويل را مديريت مي كنم ، و مي توانم با ابراز همدردي ، گوش دادن به اطمينان از داشتن همه حقايق ، س askingالات پرسيدن براي درك دقيق مشكل ، مشكلات را به سرعت حل كنم. اقدامات لازم براي رفع سريع آن من هميشه پيگيري مي كنم تا اطمينان حاصل كنم كه مشتريان كاملاً از نتيجه راضي هستند.
  • مهارت هاي تيم من از طريق راحتي در دو مكان بيمارستان نشان داده مي شود ، جايي كه من با تمام پرسنل عملياتي ، بر اساس احترام متقابل ، روابط كاري قوي برقرار كرده ام. من به طور مشترك با بسياري از بخشهاي سازمان از جمله ناظر بسته بندي ، ناظر حمل و نقل و ناوشو استريل كار مي كنم تا تغييرات در سفارشات استاندارد را تنظيم كرده و از دستيابي به بهترين نتايج ممكن براي مشتريان اطمينان حاصل كنم. به من گفته اند كه من بسيار صميمي هستم و غالباً متشكرم كه تمام تلاش خود را براي رفع مشكلات روزمره انجام داده ام.
  • در نقش من به عنوان مدير دفتر در سيستم هاي امنيتي Secureit ، قرارها و هماهنگي هايي را بين كاركنان فني و مشتريان در مورد تغييرات قرار و شرايط خاص ترتيب دادم. من همچنين به درخواست مشتري در مورد مسائل امنيتي الكترونيكي پاسخ داده ام و با جستجوي نتيجه WIN / WIN ، مشكلات مشتري را برطرف كرده ام.
  • من از ضرورت محافظت از رازداري مشتري و اطمينان از نگهداري كليه اسناد مطابق با خط مشي ها و رويه ها آگاه هستم.
  • قضاوت من تأييد مي كند كه من رويكردي “تجاري” دارم و هميشه آماده هستم تا از كمك به كارمندان ديگر براي انجام كار جلوگيري كنم. من به حمايت از يكديگر به عنوان اعضاي يك تيم شاد و سازنده اعتقاد دارم.
  • از مثال هاي بالا ، فكر مي كنم مهارت هاي ارتباطي و بين فردي خود با ديگران و تيم را نشان داده ام.
  • بيانيه معيارهاي انتخاب نمونه سالي صفحه 2 افسر اداري (AO2) VRN: 000000

    معيارهاي انتخاب – 3

    توانايي درك سريع و يا آشنا شدن با سياست هاي اداري آموزش و پرورش كوئينزلند ، شيوه ها و رويه هاي مورد استفاده در مدارس.

    1. در موقعيت هاي كنوني و گذشته ، من توانايي خود را در يادگيري سريع و به كارگيري سياست ها ، روش ها و رويه هاي مربوطه نشان داده ام. به همين ترتيب ، من اطمينان دارم كه مي توانم به سرعت از سياست هاي اداري ، روش ها و رويه هاي مورد استفاده در مدارس آگاهي پيدا كنم. از جستجوي اينترنت و صحبت با كارمندان آموزش و پرورش در كوئينزلند ، به اسناد زير برخوردم:

    o راهنماي مديريت آموزش (DOEM) كه راهنمايي مديريتي را در مورد مواردي مانند ايمني ، مالي ، بهداشت و غيره ارائه مي دهد.

    راهنماي خريد حسابداري مدارس (SAM) براي خريد ، كنترل موجودي ، كنترل موجودي و غيره

    كتاب هاي راهنماي دانش آموزان كه روش هاي خاص مدرسه را در مورد الزامات يكنواخت ، استانداردهاي رفتاري ، روش هاي قرض گرفتن كتابخانه ، ساعات كار براي فروشگاه لباس ، غذاخوري و غيره ارائه مي دهند.

  • در نقش من با ويكتوريا هلث ، با خواندن سياست هاي مدير كل ، مروري بر سلامت و ايمني در محل كار و مروري بر ضد تبعيض ، از روش هاي مديريت معاصر مانند بهداشت و ايمني شغلي ، فرصت شغلي برابر و مبارزه با تبعيض دانش كسب كردم. .
  • من دانش اوليه در مورد قانون حريم خصوصي و اجراي آن با توجه به محرمانه بودن اطلاعات والدين ، ​​دانش آموزان و ساير كارمندان. در همه سمت هاي قبلي ، من تعهد خود را در حفظ رازداري مشتريان و كارمندان نشان داده ام و با حسن نيت و صلاحديد به كارهاي حساس پرداخته ام.
  • من به عنوان والدين يك كودك در يك مدرسه ابتدايي ايالتي و يك كودك ديگر در يك دبيرستان دولتي ، من دانش خوبي در مورد سياست هاي اداري ، روش ها و روش ها از جمله مدارك ترك مدارك در ساعات مدرسه ، “پاسهاي ديرهنگام” و دانش آموز دارم اطلاع از فرم هاي غيبت و رضايت از سفرهاي مدرسه و اردوگاه هاي مدرسه. من همچنين با كتابهاي راهنماي دانش آموزان آشنا هستم كه شامل قوانين مدرسه ، الزامات يكنواخت ، الزامات رفتاري و غيره است. من به طور مشترك با مديريت مدرسه و كاركنان آموزشي كار مي كنم و در صورت لزوم به فعاليت هاي جمع آوري كمك مالي ، بسته بندي كتاب و فروش لوازم التحرير كمك مي كنم.
  • از مثالهاي بالا ، معتقدم من توانايي خود را در شناسايي سريع سياستهاي اداري ، روشها و رويه هاي مورد استفاده در مدارس نشان داده ام.
  • بيانيه معيارهاي انتخاب نمونه سالي صفحه 3 افسر اداري (AO2) VRN: 000000

    بيانيه معيارهاي انتخاب نمونه سالي صفحه 4

    معيارهاي انتخاب – 4

    درك اساسي از بهداشت و ايمني شغلي ، فرصت هاي برابر كار و شيوه ها و رفتارهاي ضد تبعيض كه در محيط كار اعمال مي شود.

  • من يك درك اساسي از بهداشت و ايمني شغلي ، فرصت شغلي برابر و اقدامات ضد تبعيض دارم كه در محيط كار از طريق استخدام قبلي و خواندن اطلاعات از بخش ايمني و بهداشت محل كار و ادارات دولتي مربوطه اعمال مي شود. ميفهمم، متوجه هستم، درك ميكنم قانون بهداشت و ايمني محل كار اين مسئوليت قانوني را هم به عهده كارفرمايان و هم كارمندان در محل كار براي اطمينان از سلامتي و ايمني ديگران مي گذارد. كارفرمايان مسئول ارائه مشاوره عملي در زمينه شناسايي و مديريت مواجهه با خطر در محل كار هستند ، در حالي كه كارمندان بايد از سياست ها و رويه هاي نظارتي براي ايمني خود و ديگران پيروي كنند. من تمام روشهاي مربوط به روشهاي صحيح دستي دستي ، شناسايي و گزارش خطرات و ارتقا يك محل كار امن را دنبال مي كنم.
  • من هم اين را مي فهمم قانون فرصت هاي شغلي برابر ايجاد شرايطي كه به همه كارگران فرصت برابر براي جستجوي شغل و ارتقا بر اساس شايستگي را مي دهد. بعلاوه ، من مي فهمم كه تبعيض شغلي زماني اتفاق مي افتد كه با يك شخص به دليل جنسيت ، وضعيت تأهل ، سن ، نژاد ، مذهب و غيره كمتر از ديگران برخورد شود. آزار و اذيت جنسي غيرقانوني است و طبق قانون جرم است. در طول سه سال گذشته ، با حمايت منظم از دانش آموزان خانگي ژاپني از طريق خدمات دانشجويي بين المللي كوئينزلند ، براي دوره هايي از دو تا 14 روز ، به ارتقا the پذيرش اختلافات فرهنگي در مدارس كمك كرده است. اين فرصت خوبي را براي خانواده ها فراهم مي كند تا با فرهنگ يكديگر آشنا شوند.
  • در موقعيت فعلي خود در بهداشت ويكتوريا ، با گروهي از افراد متشكل از فيجيايي ، آلماني ، روسي ، مالزيايي و نيوزيلندي كار مي كنم. ما براي تنوع فرهنگي ارزش قائل هستيم ، با احترام متقابل با يكديگر رفتار مي كنيم و به عنوان يك تيم چند فرهنگي به خوبي كار مي كنيم.
  • من معتقدم كه پاسخهاي فوق درك من از بهداشت و ايمني شغلي و فرصتهاي برابر كار و شيوه ها و رفتارهاي ضد تبعيض را كه در محيط كار اعمال مي شود روشن مي كند. درك من اين است كه اين نرم افزار در رابطه با اصول فرصت شغلي برابر در نظر گرفته مي شود و صرفاً براساس شايستگي استوار است.
  • عوامل اضافي

  • تقاضاي من براي دريافت كارت مناسب از كميسيون كودكان و جوانان در حال بررسي است.
  • در سمت خود در نيروي دفاعي استراليا ، چندين دوره آموزش كمك هاي اوليه و CPR را ديده ام و آماده ام كه آموزش هاي لازم را براي به روزرساني اين مدارك در صورت لزوم انجام دهم.
  • https://hillbilly.ir/معيارهاي-انتخاب-نمونه-اي-از-نحوه-پاسخگ/feed/ 0

    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.