اولين غذاي ملي شميران ثبت شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۴ بازديد ۰ نظر

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، سيد عباس سجادي معاون امور اجتماعي و فرهنگي يك شهرستان منطقه اي در مراسم پخت غذا در مقابل مهرشاد كاظمي مدير گردشگري تهران گفت. حنا در مجتمع فرهنگي اوين “: از مدتها قبل در شميلان رايج بوده و شناخت و اطلاع از برداشت بي رويه در اوايل بهار بسيار مهم …

اولين غذاي ملي شميران ثبت شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/04/اولين-غذاي-ملي-شميران-ثبت-شد-خبرگزاري/ مجله آنلاين Mon, 12 Apr 2021 17:54:10 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/04/اولين-غذاي-ملي-شميران-ثبت-شد-خبرگزاري/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، سيد عباس سجادي معاون امور اجتماعي و فرهنگي يك شهرستان منطقه اي در مراسم پخت غذا در مقابل مهرشاد كاظمي مدير گردشگري تهران گفت. حنا در مجتمع فرهنگي اوين “: از مدتها قبل در شميلان رايج بوده و شناخت و اطلاع از برداشت بي رويه در اوايل بهار بسيار مهم …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، سيد عباس سجادي معاون امور اجتماعي و فرهنگي يك شهرستان منطقه اي در مراسم پخت غذا در مقابل مهرشاد كاظمي مدير گردشگري تهران گفت. حنا در مجتمع فرهنگي اوين “: از مدتها قبل در شميلان رايج بوده و شناخت و اطلاع از برداشت بي رويه در اوايل بهار بسيار مهم است.

او گفت: و الكك اين گياه يكي از گياهان مهم در منطقه كوهستاني از جمله گياهان است بومي (اختصاصي) منطقه Arbolts مركزي ج ف و ميراث به عنوان يك منبع ژنتيكي ارزشمند و يكي از گونه هايي است كه به دليل عدم دانش و فرهنگ مناسب در معرض تهديد و برداشت بي رويه قرار دارد.

سجادي افزود: با ثبت ملي مواد غذايي و الكك پلو به عنوان يك غذاي ملي شميلان به دانش و اهميت اين گونه گياهي كمك قابل توجهي مي كند.

اين كارخانه گفت: معاون شهردار منطقه 1 و الكك به عنوان جاذبه گردشگري غذايي در بهار از جمله گياهان دارويي و خوراكي در مناطق تجريش و شميران معرفي مي شود در قالب ساتوشي و پلو پخته شده و نياز به ايجاد مزارع و كشت هاي بشر براي كنترل بازده هاي كنترل نشده بسيار مهم است.

ميراث فرهنگي ناملموس بخشي از ميراثي است كه قربانيان بطور مداوم از آن استفاده و بازتوليد مي كنند و هرچه زمان مي گذرد ، ارزش آن افزوده مي شود و آنها عادت تعلق به هويت و انسان و جامعه خود را پيدا مي كنند. من آمدم. او اصطلاحات ، زبان ها ، غذا ، بازي ها ، موسيقي ، آيين ها ، جشن ها و بسياري موارد ديگر را در نوع خود در نظر گرفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.