آخرين وضعيت كرونايي در كشور/ ايلام در وضعيت شديد كرونايي، بيمارستان صحرايي در اصفهان به راه شد/ هفته دشواري در پيش است + نمودار و نقشه

۴ بازديد ۰ نظر

گروه دولتي خبرگزاري آنا-حسين بوذري؛ وضعيت كنوني شيوع Covid-19 در ايران فاجعه بار شده است ، برخي از ايالات از خط قرمز عبور كرده و يك مسير سياه را دنبال مي كنند. متأسفانه ، از روز گذشته ، معيارهاي تشخيصي قطعي ، 25582 مورد جديد Covid-19 را شناسايي كرده و در كشور بستري شده اند. …

آخرين وضعيت كرونايي در كشور/ ايلام در وضعيت شديد كرونايي، بيمارستان صحرايي در اصفهان به راه شد/ هفته دشواري در پيش است نمودار و نقشه https://online-mag.ir/2021/04/آخرين-وضعيت-كرونايي-در-كشور-ايلام-در-وض/ مجله آنلاين Fri, 16 Apr 2021 18:15:27 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/04/آخرين-وضعيت-كرونايي-در-كشور-ايلام-در-وض/ گروه دولتي خبرگزاري آنا-حسين بوذري؛ وضعيت كنوني شيوع Covid-19 در ايران فاجعه بار شده است ، برخي از ايالات از خط قرمز عبور كرده و يك مسير سياه را دنبال مي كنند. متأسفانه ، از روز گذشته ، معيارهاي تشخيصي قطعي ، 25582 مورد جديد Covid-19 را شناسايي كرده و در كشور بستري شده اند. …

گروه دولتي خبرگزاري آنا-حسين بوذري؛ وضعيت كنوني شيوع Covid-19 در ايران فاجعه بار شده است ، برخي از ايالات از خط قرمز عبور كرده و يك مسير سياه را دنبال مي كنند.

متأسفانه ، از روز گذشته ، معيارهاي تشخيصي قطعي ، 25582 مورد جديد Covid-19 را شناسايي كرده و در كشور بستري شده اند. در اين شرايط ، تعداد كل بيماران Covid-19 در ژاپن به 2،143،794 نفر رسيد.

در همين حال ، سعيد نمكي ، وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي اعلام كرد كه احتمالاً هفته آينده رنگ اين شهر به قرمز و سياه تغيير خواهد كرد.

بيشتر بخوانيد:

تخت هاي ICU در برخي بيمارستان ها تكميل شده است

شهر قرمز را به سياه منتقل كنيد

فاجعه كرونا توسط دورهام تكميل شد

چرا موج 4 رو گرفتي؟

كرون برزيل رسيده است؟

راه اندازي رسمي موج چهارم تاج در برخي از مناطق كشور

سيم پيچ كرونا پيچيده تر شده است نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران مانند تاج بود

موج چهارم خطرناك كشور

جدول تاج در شهر گسترده تر شده است

Covid Rebellion-19 اين بار بيش از هر زمان ديگري آزار دهنده است

هدف اصلي تاج انگليس جوانان هستند

تاج انگليسي برافراشته شده است

توفان كويد -19 به رياست كرونا ، انگليس

وزير بهداشت همچنين تأكيد كرد كه اگر توصيه ها و هشدارهاي ما در مورد لغو پرواز جواب ندهد ، اوضاع كشور مانند الان نيست.

آخرين اخبار كرونا نيوز / سيلي تاج چهره شهر را قرمز مي كند / سوغات نوروز در ريه هاي مردم ريشه مي زند   نمودارها و نقشه ها

سفر به نوروز شاهد افزايش تعداد بيماران و مرگ و ميرها بوده است ، كه بيشتر ناشي از قرمز بودن وضعيت ايالت و شهر است.

كرونا اخيراً ركورد زده است ، اما بسياري از هموطنان وي كه به نوروز سفر كرده اند هنوز به بيمارستان ها يا مراكز درماني مراجعه نكرده اند ، بنابراين بايد منتظر يك روز تاريك باشند.

آخرين اخبار كرونا نيوز / سيلي تاج چهره شهر را قرمز مي كند / سوغات نوروز در ريه هاي مردم ريشه مي زند   نمودارها و نقشه ها

تا همين اواخر ، نتايج آزمايش تاج و برادر كمتر از 50٪ بود ، اما بعد از نوروز اين درصد به 60-70 رسيد.

علي رغم بحران موجود ، برخي از هموطنان معتقدند ويروس كرونا ويروس طبيعي است و بدون رعايت پروتكل هاي بهداشتي به فعاليت هاي روزمره خود ادامه مي دهند و زندگي خانواده هاي آنها را به خطر مي اندازد.

با اين حال ، مطابقت پروتكل بهداشتي در ماه هاي اخير به زير 56 درصد رسيده است ، تعداد بيماران و بيماران روز به روز در حال افزايش است و برخي از بيمارستان ها تخت اضافي ندارند ، تنها راه غلبه بر اين شرايط است. براي مطابقت با پروتكل هاي بهداشتي

تعداد كشته شدگان آنديكا به حالت عادي برگشته است

متأسفانه ، كرونا تاكنون 5000 نفر را در شهرستان آنديكا كشته است ، كه ميزان مرگ و مير آن در اين ايالت 9٪ است.

به گفته كارشناسان ، دليل اصلي مرگ در خوزستان دوران خانوادگي بوده است.

15٪ بيماران كرونا در بوشهر مي ميرند

بيماران تاج دار در حالي كه در بيمارستان هاي هسته اي ، شهداي خليج فارس ، شهداي برازجان گاندي ، سلمان فلسفي بوشهر و ساير بيمارستان ها بستري هستند ، پر هستند.

تعداد بيماران ويروس كرونا تاكنون به 30 هزار نفر رسيده است و در حال حاضر 500 تخت به بيماران ويروس كرونا در بيمارستان هاي دولتي اختصاص داده شده است كه در آينده نزديك مي تواند دو برابر شود.

ايلام از اين بحران عبور كرده است

به گفته محمد كريميان ، رئيس دانشگاه علوم پزشكي ارم ، توانايي بيمارستان ايرام در پذيرش بيماران مبتلا به بيماري كرون تكميل شده است.

متأسفانه سهل انگاري برخي از خواهران و برادران ايلام مشكلات زيادي را براي كادر پزشكي و خانواده ها ايجاد كرده و 247 بيمار شرياني ويروس كرونا را در معرض خطر قرار داده است.

همدان سياه است؟

وضعيت در همدان به خوبي ساير ايالت ها نيست و تاكنون 1640 بيمار مبتلا به بيماري ويروس كرونا قلب در اين ايالت جان خود را از دست داده اند و تعداد قربانيان ويروس در اين كشور را دو برابر كرده اند.

اين زماني است كه تعداد مبتلايان به بيماري ويروس كرونا قلب شديد روز به روز در حال افزايش است و ما بايد چند روز منتظر بمانيم تا Covid-19 را با پيروي از دستورالعمل هاي بهداشتي افراد ايجاد كنيم.

من نگران اوضاع كرونا ، استان آذربايجان شرقي بودم

در حال حاضر 13 شهر در آذربايجان شرقي در ايالت هاي قرمز كرونا ، 6 شهر در ايالت نارنجي و 2 شهر در ايالت هاي زرد قرار دارند.

يكي از دلايل اصلي شيوع فزاينده بيماري عروق ويروس كرونا قلب در اين كشور عدم رعايت پروتكل هاي بهداشتي است ، كه هنوز هم زندگي برخي از افراد را با سهل انگاري و عادي به خطر مي اندازد.

يك بيمارستان صحرايي در اصفهان تأسيس كرد

بي توجهي به تأييد ستاد ملي كرونا و انجام سفرها ، ديدارها و مراسم مذهبي در ماه هاي رجب و شعبان از دلايل اصلي شيوع ويروس كرونا در اصفهان است و تعداد موارد ويروس كرونا در اين ايالت زياد است. در مقايسه با روز اول آوريل 6 برابر افزايش يافته است.

در اين شرايط ، بيمارستان هاي صحرايي در بيمارستان الزهرا و فارابي تأسيس مي شوند.

شهري كه رنگ آن از نارنجي به قرمز تغيير كرده است

طي چند روز گذشته ، رنگ ايالت تثبيت شده و تعداد شهرهاي سرخ 257 در روز بوده است ، اما در 24 ساعت گذشته وضعيت تاريك تر از قبل شده است و خطر Covid-19 ، به ويژه تاج انگليس وجود دارد . اين زندگي كليه شهروندان را تهديد مي كند.

متاسفانه جاي تعجب نيست كه شهرهايي كه وضعيت نارنجي و زرد دارند دوباره به قرمز و نارنجي تغيير كرده اند و در اين شرايط بايد منتظر روزهاي سخت باشيد.

آخرين اخبار كرونا نيوز / سيلي تاج چهره شهر را قرمز مي كند / سوغات نوروز در ريه هاي مردم ريشه مي زند   نمودارها و نقشه ها

طبق آخرين گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش ، 295 شهر سرخ و 99 شهر به رنگ نارنجي هستند و با تصويب ستاد ملي تاج ، “عزيمت” و “رفتن” از شهرها با رنگ قرمز و نارنجي “. ممنوع است

همچنين 45 شهر زرد و فقط 9 شهر آبي هستند.

شهرستان كليبر و ملكان در آذربايجان شرقي ، كالدرا و سردشت در آذربايجان غربي ، تولدور ، پولس آباد ، كاشمر ، صالئين ، گرمي ، مشگينشار اردبيل ، چادگان اصفهان ، استهارت البرز ، صابران ايرام ، جام بوشهر ، كارچاك ، مركان چهار محال و بختياري ، طبس در جنوب خراسان ، باگستان ، بالداسكان ، تربتوجام ، تربتو حيدري ، كاشمر در كراسان ارازابي ، جاجرم و گرمه در خراسان شمالي ، سلطانير در زنجان ، بابانات ، پاسارگادو ، دليسان ، اردبيل در كرمان ، داراف و قصرسيلين در كرمان شاه ، گاريكش در گورستان جيران ، شفت و ماسارو ، جزيره كيش در استان خراسان ، اسدآباد در همدان در 24 ساعت گذشته رنگ تغيير كرده و در وضعيت خوبي قرار دارد. قرمز پيدا شد

علاوه بر اين ، شهرهايي كه رنگ آنها از زرد به نارنجي تغيير كرده به شرح زير است. كوثر و نيل اردبيل ، دهقانان اصفهان ، جوبن كوير رضابي و حريرآباد ، مانه و سامرگان خراسان شمالي ، ايجورود استان زنجان ، آري آباد و كاراله استان گلستان ، باهوگو استان يزد.

آخرين اخبار كرونا نيوز / سيلي تاج چهره شهر را قرمز مي كند / سوغات نوروز در ريه هاي مردم ريشه مي زند   نمودارها و نقشه ها

در همين حال ، شهر شوش در استان خوزستان ، سپيدان در استان فارس ، بم در استان كرمان به دليل تثبيت روند بستري شدن ، وضعيت از قرمز به نارنجي تغيير كرده است.

براساس ستاد ملي تاج كرون شهرهاي سرخ ، با توجه به صلاحديد بالاترين مقامات ، حضور كاركنان خدمات ضروري 50٪ كاهش مي يابد. حضور پرسنل در ساير ادارات و دفاتر نيز به ميزان دو سوم كاهش مي يابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه هاي علميه و م institutionsسسات آموزش عالي در شهرهاي قرمز و نارنجي نيز كاملاً تعطيل هستند.

نماز جمعه ، مساجد ، نماز جماعت روزانه و مراسم مذهبي در شهرهايي با وضعيت قرمز و نارنجي ممنوع است.

در اورنج سيتي ، تعداد كارمندان دستگاه ها و دفاتر ارائه دهنده خدمات حياتي يك سوم كاهش يافته است. همچنين نيمي از كارمندان ساير دستگاه ها ممكن است در دفتر كار باشند.

طبق آمار امروز (24 آوريل) ، تمام پايتخت هاي ايالتي سرخ پوش هستند و اوضاع وخيم است.

نام شهرهايي كه وضعيت قرمز و نارنجي دارند و به اين شهرها سفر مي كنند ممنوع است و متخلفان به ترتيب 1 ميليون و 500 هزار تومان جريمه مي شوند. لطفا اينجا را بخوانيد

انتهاي پيام / 4078 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.