موسيقي در گروه دو مشاغل قرار گيرد

به خبرنامه تخصصي سئو خوش آمديد

موسيقي در گروه دو مشاغل قرار گيرد

۶ بازديد ۰ نظر

معاون وزير هنر بار ديگر با ستاد ملي مديريت بيماري هاي تاج مكاتبه كرد تا موسيقي را در گروه دو حرفه قرار دهد و كنسرت هاي موسيقي را از سر بگيرد. به گزارش مجله زنده خبري ، سيد معيتبا حسيني ، معاون هنري وزارت فرهنگ و معارف اسلامي پس از جلسات و مكاتبات در مارس …

موسيقي در گروه دو مشاغل قرار گيرد https://livemag.ir/2021/05/موسيقي-در-گروه-دو-مشاغل-قرار-گيرد/ https://livemag.ir/2021/05/موسيقي-در-گروه-دو-مشاغل-قرار-گيرد/#respond مجله زنده خبري Tue, 11 May 2021 11:29:39 0000 فرهنگ و هنر https://livemag.ir/2021/05/موسيقي-در-گروه-دو-مشاغل-قرار-گيرد/ معاون وزير هنر بار ديگر با ستاد ملي مديريت بيماري هاي تاج مكاتبه كرد تا موسيقي را در گروه دو حرفه قرار دهد و كنسرت هاي موسيقي را از سر بگيرد. به گزارش مجله زنده خبري ، سيد معيتبا حسيني ، معاون هنري وزارت فرهنگ و معارف اسلامي پس از جلسات و مكاتبات در مارس …

معاون وزير هنر بار ديگر با ستاد ملي مديريت بيماري هاي تاج مكاتبه كرد تا موسيقي را در گروه دو حرفه قرار دهد و كنسرت هاي موسيقي را از سر بگيرد.

به گزارش مجله زنده خبري ، سيد معيتبا حسيني ، معاون هنري وزارت فرهنگ و معارف اسلامي پس از جلسات و مكاتبات در مارس 2017 با ستاد ملي مديريت بيماري هاي تاج براي اجراي نمايش هاي موسيقي در گروه دو شغل و از سرگيري اجراي موسيقي مطابق با پروتكل هاي بهداشتي دوباره با مدير. كميته امنيتي ، اجتماعي و انضباطي ستاد مديريت بيماري هاي تاج ملي مكاتبه كرد.

در آن نامه معاون وزير هنر اظهار داشت:

بازگشت به نامه قبلي در مورد بررسي گروه بندي مشاغل و به دنبال جلسه گروه متخصص كميته فعاليت هاي امنيتي ، اجتماعي و انضباطي ستاد مديريت تاج ملي ، وي از قرار گرفتن سينما و تئاتر در گروه دو شغل خبر داد ، بسياري از اجراهاي مراحل موسيقي در سازهاي كلاسيك و كلاسيك در سالن هاي كوچك و معمولاً با مخاطبان محدود و از نظر پروتكل هاي بهداشتي برگزار مي شود و تعداد محدودي از تماشاگران با استفاده از درصدي از ظرفيت سالن مشابه نمايش تئاتر و فيلم است و بايد در گروهي از دو شغل قرار گيرد تا امكان پذير باشد. چنين عملكردهايي بايد مطابق با پروتكل هاي بهداشتي انجام شود.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/05/موسيقي-در-گروه-دو-مشاغل-قرار-گيرد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.