آيا هتل شما براي هزاران مسافر آماده است؟
قبل از رفتن ، ابتدا اطمينان حاصل كنيد كه ما در استفاده از اصطلاح “مسافر هزاره” در صفحه اي هستيم كه در مورد آن صحبت مي كنيم. Millennials ، همچنين به عنوان نسل Y يا نسل بعدي شناخته مي شود ، افرادي هستند كه بين اوايل دهه 1980 و اوايل 2000 متولد شده اند. تخمين …
آيا هتل شما براي هزاران مسافر آماده است؟ https://hillbilly.ir/آيا-هتل-شما-براي-هزاران-مسافر-آماده-است/ https://hillbilly.ir/آيا-هتل-شما-براي-هزاران-مسافر-آماده-است/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 12 Jun 2021 03:52:35 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing y internet https://hillbilly.ir/آيا-هتل-شما-براي-هزاران-مسافر-آماده-است/
آيا هتل شما براي هزاران مسافر آماده است؟
قبل از رفتن ، ابتدا اطمينان حاصل كنيد كه ما در استفاده از اصطلاح “مسافر هزاره” در صفحه اي هستيم كه در مورد آن صحبت مي كنيم. Millennials ، همچنين به عنوان نسل Y يا نسل بعدي شناخته مي شود ، افرادي هستند كه بين اوايل دهه 1980 و اوايل 2000 متولد شده اند. تخمين …
آيا هتل شما براي هزاران مسافر آماده است؟
قبل از رفتن ، ابتدا اطمينان حاصل كنيد كه ما در استفاده از اصطلاح “مسافر هزاره” در صفحه اي هستيم كه در مورد آن صحبت مي كنيم.Millennials ، همچنين به عنوان نسل Y يا نسل بعدي شناخته مي شود ، افرادي هستند كه بين اوايل دهه 1980 و اوايل 2000 متولد شده اند. تخمين زده مي شود كه 20٪ مسافران جهاني تا سال 2020 320 سفر داشته باشند. آنها ميليون ها نفر هستند.
پيو در اينجا تعداد بسيار خوبي است! جاي تعجب نيست كه هتل ها با تمام وجود به آنها احترام مي گذارند. اما آيا در تلاش هاي آنها ، هتل همان چيزي را دارد كه Millennials مي خواهد؟ آيا آنها حتي مي دانند هزاران نفر به دنبال چه چيزي بوده اند؟
اگر مطمئن نيستيد ، بگذاريد چند نكته به شما بگويم
نكته شماره 1: فناوري قدرت آنهاست
فناوري ، مايه حيات هزاره ها تلقي مي شود. مزايايي كه بسياري از ما خوب مي دانيم – اينترنت ، Wi-Fi ، داده هاي تلفن همراه با سرعت بالا – براي سبك زندگي ما ضروري است.
اين براي يك هتل به چه معناست؟
بر اساس يك گزارش ، نزديك به 71٪ مسافران بالاي هزار سال Wi-Fi رايگان را هنگام انتخاب هتل مهم مي دانند. بنابراين هتل جوراب هاي خود را در مي آورد و فناوري را روي آنها قرار مي دهد. يا ممكن است به سراغ رقيب شما بروند و اتاقي را با آنها رزرو كنند.
نكته شماره 2: مردم هزاران سال است كه عاشق تلفن هاي همراه پيشرفته هستند
“فناوري در دستان شما” عبارتي است كه مردم هزاران سال از آن استقبال كرده اند. او ممكن است ساعتها بدون غذا و آب ، بدون بررسي تلفن قدرتمند خود راه برود. او كار مي كند ، بازي مي كند ، صحبت مي كند ، شبكه مي كند ، ايميل مي نويسد ، فيلم تماشا مي كند و اكنون با تلفنش است. كارهاي پيچيده تر مانند رزرو بليط ، ترتيب هتل ها و پرداخت قبوض را مي توان از طريق تلفن انجام داد.
اين براي يك هتل به چه معناست؟
سرمايه گذاري در هتل سيار با فناوري پيشرفته ، از وب سايتي كه متناسب با اندازه صفحه نمايش و ساير راه حل ها باشد ، بسيار مهم است. با پذيرش ده ها هزار بازديد كننده از دستگاه هاي تلفن همراه براي يافتن و رزرو هتل ، صنعت ميزبان با سرمايه گذاري نكردن در يك وب سايت پاسخگو هزينه هاي زيادي را پرداخت مي كند. همچنين مي توانيد با برنامه ريزي براي هتل خود ، كارهايي مانند تلفن ، پذيرش ، پرداخت و ميزان اعتماد را ساده كنيد.
نكته شماره 3: موجودات “اجتماعي” هزاره
نسل Y اغلب به دليل فراهم آوردن شكلي از تعامل اجتماعي كه والدين آنها ترجيح مي دهند مورد انتقاد قرار مي گيرد. آنها منزوي ، ناچيز و تا حدودي اجتماعي تلقي مي شوند. اما واقعيت اين است كه هزاره تمايل به ارتباط با آنها دارد نه به روش معمول ما. دنياي اينترنت ، به ويژه رسانه هاي اجتماعي ، در صف مقدم زندگي اجتماعي آنها قرار دارد. Facebook ، Twitter ، WhatApp ، GChat و Snapchat مكانهايي هستند كه در آن جمع مي شوند ، به اشتراك مي گذارند ، عكس آپلود مي كنند ، مكالمه را شروع مي كنند و جزئيات زندگي خود را به اشتراك مي گذارند.
اين براي يك هتل به چه معناست؟
با توجه به اينكه شبكه هاي اجتماعي يكي از بزرگترين بنيانگذاران زندگي هزاره است ، هتل ها بايد تلاشي هماهنگ داشته باشند تا بتوانند در انواع كليساها اقامت داشته باشند.در واقع ، آنها بايد فراتر از صفحات فيس بوك و اينستاگرام باشند و يك جامعه آنلاين ايجاد كنند. با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد ، با آنها سازگار شويد ، مشكلات آنها را حل كنيد و آنها را به ترك ايده دعوت كنيد. يك پروفايل فعال در شبكه هاي اجتماعي اعتماد هزاره را القا مي كند و در پايان ممكن است به شما يك لكه قهوه اي بخشد.
نكته شماره 4: مردم براي هزاران سال به نظرات دوستان خود اعتماد دارند
نسل Y افراد مشكوك زيادي دارد و آنها مي توانند يك استراتژي بازاريابي را در فاصله يك مايلي پيدا كنند. به همين دليل ، آنها براي جمع آوري اطلاعات سايت بسيار به “بررسي هاي جامعه” اعتماد مي كنند. چه آنها در حال خريد تجهيزات جديد باشند و چه رستوران در اين منطقه را امتحان مي كنند ، متوجه خواهيد شد كه آنها قبل از تصميم براي انجام كاري از ايده هاي خود صرف نظر مي كنند. آنها آن را به عنوان يك منبع اطلاعاتي قابل اعتماد و قابل اعتماد مي دانند. و مي توانيد 100٪ مطمئن باشيد كه آنها قبل از تصميم به اقامت در مورد هتل اطلاعاتي را خواهند خواند.
اين براي يك هتل به چه معناست؟
سعي نكنيد از هزاره سرگردان محافظت يا فريب دهيد. تمام ارائه هاي آنلاين شما (وب سايت ها ، وبلاگ ها ، پروفايل هاي شبكه هاي اجتماعي) بايد اطلاعات دقيق به همراه تصاوير جديد را نشان دهند. اگر فروش يا تخفيف داريد ، اين كلمات را سياه و سفيد قرار دهيد. بازديدكنندگان خود را تشويق كنيد تا به شما اجازه دهند به يك سيستم عامل مانند Trip Advisor يا صفحه فيس بوك خود بازگرديد. در صورت لزوم روند آنها را تشويق كنيد. اگر بررسي بدي دريافت كرديد ، براي مقابله با آن و حل اوضاع گام برداريد.
هزاران سال مردم انتظار ندارند كه شما كامل باشيد. با اين حال ، آنها انتظار دارند شما شفاف و صادق باشيد. نقص ها بخشي اجتناب ناپذير از صنعت شما هستند و اگر تمام اقدامات لازم براي حل مشكل را انجام دهيد ، بخشيده خواهيد شد. در غير اين صورت ، در نهايت با يك تلاش بد براي يافتن جهان مواجه خواهيد شد.
نكته شماره 5: هزاران نفر از آن لذت مي برند
نسل Y نسبتاً تحت تأثير مسئوليتهاي داخلي قرار نگرفته است و بسيار پايان يافته است. اما بر خلاف گذشته ، نزديك به 62 درصد از هزاران مسافر تعطيلات شركتي خود را براي كاوش و كسب تجارب فرهنگي تمديد كرده اند.
اين براي يك هتل به چه معناست؟
روزهايي كه اين دفتر خاص در اتاق نشيمن پاسخگوي “نيازهاي تجاري” مسافران بود ، گذشته است. هزاره ها دوست ندارد در خانه اش كار كند. اين نسلي است كه وارد يك كافي شاپ مي شود تا پشت كامپيوتر خود بنشيند و ساعت هاي طولاني كار كند. آنها دريافتند كه مفهوم “فضاي سوم” ، مستقل از خانه ها و دفاتر. آنها در حال طراحي يك اتاق نشيمن براي پذيرش اين درخواست هستند ، بنابراين هنگام جستجوي مكاني براي كار مجبور نيستند زياد سفر كنند.
نكته شماره 6: هزاران نفر به دنبال تجربيات واقعي هستند
هزاره ها علي رغم ظهور در دنياي سايبر ، به دنبال تجربه اي منحصر به فرد و معنادار در سفر هستند. آنها مي خواهند براي خودشان بمانند و وقت خود را براي يادگيري چيزهاي ارزشمند تلف نكنند.آنها به مراقبت از تپه ها با گردشگران بسنده نمي كنند ، بلكه مي خواهند با مردم محلي ارتباط برقرار كنند و از غرق شدن در تجربه هاي مختلف فرهنگي لذت ببرند.
اين براي يك هتل به چه معناست؟
بياموزيد كه كوكي ها را در سرويس هايي كه به مهمانان خود ارائه مي دهيد شكستن. به آنها تجربه اي واقعي ، متحول ، ارتباطي و در دسترس بدهيد. آنها را در يك تور معمولي گشت و گذار كه شهر را در گوشه آينه يا اتومبيل نشان مي دهد ، نبريد. آنها را به ملاقات صنعتگران محلي ببريد ، نحوه نوشيدن لگن و زير زمين را به آنها نشان دهيد و آنها را به روشي جالب نشان دهيد. اين تنها راهي است كه آنها مي توانند به زندگي خود معنا و مفهوم واقعي بدهند و تجربياتي را خلق كنند كه تا آخر عمر گرامي خواهند داشت.
نمي توان انكار كرد كه Millennial با تمام توان صنعت مهمان نوازي را رهبري مي كند. آنها هم اكنون يك سوم مهمانان هتل هاي جهان را تشكيل مي دهند و انتظار مي رود تا سال 2020 به 50٪ افزايش يابد.
براي مطابقت با رشد تقاضا ، هتل ها بايد تمايل به رشد و اختراع مجدد خود را نشان دهند. آنها بايد از روش هاي سنتي دور شوند ، استراتژي هاي بازاريابي را دوباره بررسي كنند و يك تجربه منحصر به فرد Y را بهبود ببخشند.
علاوه بر اين ، هتل از آنها پشتيباني مي كند. از طريق نوآوري در خدمات خود ، هتل همچنان در صنعت محبوب است و مجهز به پاسخگويي به تقاضاي متغير زمان است. صنعت پيش بيني مي كند هزاران دامدار گاو باشد و با مراقبت از آنها ، هتل حداقل براي يك دهه رشد درآمد را تضمين مي كند. . https://hillbilly.ir/آيا-هتل-شما-براي-هزاران-مسافر-آماده-است/feed/ 0