كلاهبرداري پسر بور تهراني با عنوان يك خواستگار عاشق خارجي

۶ بازديد ۰ نظر

سرهنگ جليل موقوفه گفت: كشور اروپايي اند وي در مورد روشها و ترفندهاي اتخاذ شده در اين مورد گفت: “به گفته مظنون ، او به دليل داشتن موهاي طلايي روشن و دانش انگليسي ، او خود را به عنوان يك خارجي كه در ايالات متحده يا ديگر اروپا زندگي مي كند معرفي كرد. اقوام كشور …

كلاهبرداري پسر بور تهراني با عنوان يك خواستگار عاشق خارجي https://online-mag.ir/2021/06/كلاهبرداري-پسر-بور-تهراني-با-عنوان-يك-خ/ مجله آنلاين Thu, 17 Jun 2021 11:28:58 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/06/كلاهبرداري-پسر-بور-تهراني-با-عنوان-يك-خ/ سرهنگ جليل موقوفه گفت: كشور اروپايي اند وي در مورد روشها و ترفندهاي اتخاذ شده در اين مورد گفت: “به گفته مظنون ، او به دليل داشتن موهاي طلايي روشن و دانش انگليسي ، او خود را به عنوان يك خارجي كه در ايالات متحده يا ديگر اروپا زندگي مي كند معرفي كرد. اقوام كشور …

سرهنگ جليل موقوفه گفت: كشور اروپايي اند

وي در مورد روشها و ترفندهاي اتخاذ شده در اين مورد گفت: “به گفته مظنون ، او به دليل داشتن موهاي طلايي روشن و دانش انگليسي ، او خود را به عنوان يك خارجي كه در ايالات متحده يا ديگر اروپا زندگي مي كند معرفي كرد. اقوام كشور و سفارتخانه هاي با نفوذ.” با حضور در سمينارها و كنفرانس ها ، او دوست شد با زنان و با قول ازدواج و اقامت در خارج از كشور ، بايد اعتماد آنها را جلب كنيد و به خانه هاي اين زنان برويد و برويد. با اين حال ، پس از مدتي دانستن موقعيت ملك با ارزش ، در زمان مناسب ، پول ، تلفن هاي همراه و اشياables با ارزش به سرقت رفته و قربانيان فرار كردند.

اين كمك مالي گفت كه وي در آخرين جرم جنايي و هنگام تلاش براي سرقت از اتومبيل زن جواني در يكي از شهرك هاي غربي تهران دستگير شد و گفت: آنها او را به جرمي فراخوانده اند كه در حالي كه به خودش اعتراف كرده بود به كلانتري برد.

رئيس دادستاني تهران بزرگ با بيان اينكه اين فرد قبلاً توسط پليس دستگير شده بود ، گفت: “متأسفانه وي به دليل كمبود مدارك و شواهد آزاد شد اما اين بار پرونده اي براي وي تشكيل شد. وي دادستاني عمومي است كه ادامه تحقيقات. ”

47231

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.