صالحي:شهدا نقش الگوسازي و هويت سازي در زندگي اجتماعي را دارند

۵ بازديد ۰ نظر

وزير فرهنگ و اسلام امشب با بزرگداشت شهدا در زنجان و با تأكيد بر نقش شهدا در الگوسازي و ايجاد هويت در زندگي اجتماعي با اعضاي شوراي سياستگذاري مجلس ديدار كرد. به گزارش مجله آنلاين ، به نقل از مركز روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، سيد عباس صالحي در ابتداي اين ديدار …

صالحي:شهدا نقش الگوسازي و هويت سازي در زندگي اجتماعي را دارند https://online-mag.ir/2021/06/صالحيشهدا-نقش-الگوسازي-و-هويت-سازي-در-ز/ مجله آنلاين Mon, 21 Jun 2021 14:58:19 0000 مجله هنري و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/06/صالحيشهدا-نقش-الگوسازي-و-هويت-سازي-در-ز/ وزير فرهنگ و اسلام امشب با بزرگداشت شهدا در زنجان و با تأكيد بر نقش شهدا در الگوسازي و ايجاد هويت در زندگي اجتماعي با اعضاي شوراي سياستگذاري مجلس ديدار كرد. به گزارش مجله آنلاين ، به نقل از مركز روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، سيد عباس صالحي در ابتداي اين ديدار …

وزير فرهنگ و اسلام امشب با بزرگداشت شهدا در زنجان و با تأكيد بر نقش شهدا در الگوسازي و ايجاد هويت در زندگي اجتماعي با اعضاي شوراي سياستگذاري مجلس ديدار كرد.

به گزارش مجله آنلاين ، به نقل از مركز روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، سيد عباس صالحي در ابتداي اين ديدار دهه كرامت و ولادت امام رضا (ع) را گرامي داشت. شما مي توانيد از بركت 10 سال عزت كاملاً لذت ببريد. “

وي با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اعضاي شوراي سياستگذاري مجلس براي بزرگداشت شهداي زنجان ، ادامه داد: اين گروه گروهي از دلسوزان ، همسالان و دلسوزان هستند و مردم وقتي در كنار هم قرار مي گيرند به نمادي از جلوه ، عزت ، زنجان تبديل مي شوند. و قدرت. “خوشبختانه ، اين همدلي و همراهي وجود دارد.

صالحي افزود: استان زنجان به دليل برخي از ويژگي هاي بسيار مهم شناخته شده است. اين بخشي از عشق و توجه به اهل بيت (ع) است. بخش ديگر حضور مشاهير و شخصيت هاي بزرگ در ايالت از گذشته تا به امروز است.

وي گفت: شهدا جاي خود را براي همه نقاط ايران دارند و در زنجان يكي از جنبه هاي دولت آن شهيد است. و علاوه بر تكريم از شهيد زنجان ، تلاش همكاران مجلس براي گراميداشت شهيد زنجان توجه به ويژگي هايي مانند مدل سازي و هويت سازي است.

صالحي افزود: “مشكل بحث اجتماعي اين است كه ما از فقر نمونه و درگيري مدل رنج مي بريم.” شهدا پايتخت ايران هستند و نقش مهمي در الگو سازي در بين اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجويان ، روحانيون و صنعتگران دارند و شهداي با اين نقش به نوعي راه را هموار كرده اند.

وي ادامه داد: بنابراين ، در شرايط اجتماعي امروز ، شهدا الگويي هستند كه به وضعيت فعلي كشور كمك مي كنند. همچنين بحث علوم اجتماعي كه موضوع هويت است ، مانع آن مي شويم. هر جا هويت باشد ، ريشه دارد. وقتي ما به ريشه هاي خود متصل نباشيم ، خشك هستيم و شهدا مي توانند در شناسايي بخش هاي شهرها ، محله ها و … در اين بخش به ما كمك كنند. بنابراين ، شهدا نقش اصلي را در الگو سازي و هويت سازي دارند.

وزير فرهنگ و اسلام تأكيد كرد: به نظر مي رسد تاريخ سياسي و اجتماعي كشور ما با تاريخ شهدا پيوند خورده است و در دوران معاصر هيچ كس بدون آن نمي تواند تاريخ كشور را بنويسد. از يك شهيد.

وي با اشاره به اقدامات انجام شده توسط كنگره براي بزرگداشت شهيد زنجان ادامه داد. و … او اشاره كرد ، و اين نشان مي دهد كه شهدا نه تنها در گذشته ، بلكه در زندگي حال و آينده ما تأثير گذاشته اند.

در ابتداي جلسه ، فتح الله حقيقي ، استاندار زنجان ، گزارشي از مجموعه اقدامات دولت براي برگزاري جلسه بزرگداشت شهداي زنجان را منتشر كرد.

وي گفت: اين همايش در مهرماه برگزار مي شود. جلساتي با خانواده هاي شهيد ايالتي برگزار مي شد و گزارشات اين جلسات به صورت جزوه بود. مجموعه اي با موضوع شهيد شهرياري ، يكي از شهداي هسته اي اين كشور ايجاد و پخش شده است. كمك وفادارانه ديگر اقدام اين مجلس است.

حقيقي بازسازي مزار شهدا در استان زنجان ، ساخت خانه هاي فقيرنشين ، بهسازي و مرمت و بازسازي منازل روستاييان ، كمك به دانش آموزان فقير در بيماري عروق كرونا ويروس و ايجاد فرصت هاي شغلي را ذكر كرد. به عنوان اقدام ديگر اين جلسه.

در بخشي ديگر از اين ديدار ، آيت الله علي حاتمي ، امام جمعه زنجان از همكاري و پشتيباني اداره ارشاد فرهنگي اسلامي زنجان تقدير و تشكر كرد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.