فلسفه و استراتژي بازاريابي در زندگي

به خبرنامه تخصصي سئو خوش آمديد

فلسفه و استراتژي بازاريابي در زندگي

۱۶ بازديد ۰ نظر

فلسفه و استراتژي بازاريابي در زندگي

چرا بايد از بازاريابي چرخه زندگي استفاده كرد؟ براي بسياري از شركت ها ، ركود اقتصادي موجود يك واقعيت را روشن كرده است: انجام كار تجاري مانند گذشته كارايي نخواهد داشت. روش هاي قديمي بازاريابي و بازاريابي ناكارآمد بسيار گران است و مي تواند براي شركت خطرناك باشد. به تعويق انداختن تغيير استراتژي بازاريابي براي …

فلسفه و استراتژي بازاريابي در زندگي https://hillbilly.ir/فلسفه-و-استراتژي-بازاريابي-در-زندگي/ https://hillbilly.ir/فلسفه-و-استراتژي-بازاريابي-در-زندگي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 28 Jun 2021 19:39:49 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing model https://hillbilly.ir/فلسفه-و-استراتژي-بازاريابي-در-زندگي/

فلسفه و استراتژي بازاريابي در زندگي

چرا بايد از بازاريابي چرخه زندگي استفاده كرد؟ براي بسياري از شركت ها ، ركود اقتصادي موجود يك واقعيت را روشن كرده است: انجام كار تجاري مانند گذشته كارايي نخواهد داشت. روش هاي قديمي بازاريابي و بازاريابي ناكارآمد بسيار گران است و مي تواند براي شركت خطرناك باشد. به تعويق انداختن تغيير استراتژي بازاريابي براي …

فلسفه و استراتژي بازاريابي در زندگي

چرا بايد از بازاريابي چرخه زندگي استفاده كرد؟
براي بسياري از شركت ها ، ركود اقتصادي موجود يك واقعيت را روشن كرده است: انجام كار تجاري مانند گذشته كارايي نخواهد داشت. روش هاي قديمي بازاريابي و بازاريابي ناكارآمد بسيار گران است و مي تواند براي شركت خطرناك باشد. به تعويق انداختن تغيير استراتژي بازاريابي براي يك سال يك گزينه نيست. وب سايت ها ، نامه هاي مستقيم ، ايميل ، رسانه هاي اجتماعي ، تبليغات سنتي و ديجيتال بايد در استراتژي بازاريابي شركت گنجانده شوند. به زبان ساده ، فروش چرخه زندگي تضمين مي كند كه شركت ها پيام مناسب را از افراد مناسب ، با استفاده از رسانه هاي مناسب و در زمان مناسب دريافت مي كنند.
موارد زير را در نظر بگيريد:
“تصميم خريد جنبه هاي بسياري دارد كه اكثر مصرف كنندگان از آن اطلاع ندارند. بيشتر خريدها داراي 5 مرحله هستند: نياز به بررسي ، كسب اطلاعات ، ارزيابي گزينه هاي ديگر ، تصميم گيري در مورد خريد و غيره. پايان روند.” حتي ساده ترين خريد نيز مي تواند يكي از اين مراحل را شامل شود. “(براون ، 2005)
“خريد تأثير بيشتري در مسائلي از قبيل مسائل شخصي ، روانشناختي و اجتماعي دارد. يك بازارياب خوب روند تفكر مشتري را تجزيه و تحليل مي كند ، آن را با داده هاي جمعيتي او مقايسه مي كند و از اطلاعات او براي فروش محصول استفاده مي كند.” (آرمسترانگ و همكاران ، 2005)
ضمانت تجاري: رفتار خريد مشتري 01 فوريه 2006 توسط SL O’Brien
فروشندگان چرخه زنده از تحليلي براي پيش بيني زمان احتمالي مشتري براي خريد استفاده مي كنند. آنها سپس مشتريان را ترغيب به خريد از آنها كردند. زمان و پيام كليدي است. بسياري از آنها به جاي صرف دلار براي تلاش براي دستيابي به مخاطبان زياد ، هرگز به اين خدمات علاقه مند نبوده اند ، اما فروشندگان زندگي مخاطباني را هدف خود قرار مي دهند كه در آن بيشتر موفق هستند.
مزاياي استراتژي فروش مادام العمر بيش از نرخ تبديل است. جمع آوري داده هاي مفيد و قابل اندازه گيري به شركت ها امكان مي دهد روندها ، بخشها و الگوهاي رفتاري را توسعه دهند كه مي توانند براي هدف گيري دقيق تر مورد استفاده قرار گيرند. بنابراين ، تلاش هاي بازاريابي بيشتر به يك نياز مشتري تبديل خواهد شد. سطح اعتماد و قدرداني آنها به زودي افزايش مي يابد ، وفاداري را بهبود مي بخشد و از آنها محافظت مي كند.
چرخه بازاريابي چيست؟
چرخه زندگي تجاري فراتر از انتظارات و انتظارات مشتري است. بازاريابي چرخه زندگي به جاي تمركز بر مبارزات فردي در انظار عمومي ، به آينده فرد / مشتري مي پردازد ، آنچه مربوط به بازار است را در نظر مي گيرد و با آن ارتباط برقرار مي كند. براي موفقيت ، يك استراتژي فروش چرخه زندگي بايد مشتريان را بر پيشرفت زندگي آنها متمركز كند: خريد ، خريد ، تبديل ، نگهداري و انگيزه.
1. چگونه مي توان به نقطه شروع رسيد. Reach به مخاطبان بالقوه هدف اشاره دارد. اين مي تواند با مشتريان فعلي و آينده ارتباط برقرار كند. Reach همان كاري است كه تبليغ كنندگان و بازاريابان براي جلب توجه آنها انجام مي دهند.اين فراتر از آن است و آنها را به پيامبر تبديل مي كند. تفريح ​​مي تواند سرگرم كننده باشد. اين زرق و برق ، تبليغات ، وب سايت ها ، واو ، انفجارها است. موفقيت زماني بهتر است كه مشتريان مارك ، خدمات يا محصولي را كه يك شركت به ارمغان مي آورد درك كنند.
هدف Reach جلب توجه مخاطب هنگام مشاهده پيام است. تبليغات ، ايميل مستقيم ، داده هاي متغير ، ايميل مستقيم ، شبكه هاي اجتماعي ، ايميل يا هر وسيله ديگري مي تواند به خوبي كار كند. برخلاف بسياري از كمپين ها ، تمام روش هاي استفاده شده در طي اين فرآيند كدگذاري و اندازه گيري مي شوند. هدف نهايي دستيابي به آن پيش بيني ها است ، اما بدون آن ، Reach اطلاعات ارزشمندي را جمع آوري مي كند كه مي توانند در مبارزات بعدي استفاده شوند.
2. هدف از فرآيند كسب اشتغال مشتري است. آيا اميد به شركت مربوط مي شود؟ آيا آنها از فروشگاهي بازديد كرده اند ، با ايميل تماس گرفته اند ، از وب سايتي بازديد كرده اند؟ پيش بيني ها به محض ايجاد علاقه در دسترس هستند. ما نتايج را مي دانيم (به عنوان مثال ، ثبت نام در روزنامه ، پر كردن فرم درخواست ، انجام نظرسنجي ، درخواست بليط ، بارگيري نسخه ي نمايشي يا هر فعاليت ديگر). ما نيت خوبي داريم ، اما وقتي صحبت از انجام كار واقعي مي شود ، باز هم ممكن است سوالاتي مطرح شود.
اكوكر روشها و مراحل لازم براي انجام اين فرآيند در زندگي مشتري را مشخص مي كند. نتايج با اطلاعات به دست آمده از انتظارات خاص (سن ، جنس ، مكان مورد علاقه و غيره) تأييد شد. مانند فرآيند Reach ، تمام كاربردهاي آن هنگام جمع آوري داده ها ضبط و تحليل مي شود.
3. فرآيند تبديل زماني است كه فروش به پايان رسيده و مشتري انتظار مي رود. قبل از تغيير انتظارات ، اقدامات مختلفي وجود دارد كه مي تواند در هر دو طرف روند انجام شود.
تبديل فرآيند اشتراك گذاري با مشتريان است. آنها چه چيزي خريداري كرده اند؟ آنها كجا زندگي مي كنند؟ مشتريان مشابه چه محصولات يا خدمات ديگري را خريداري كرده اند؟ سن ، جنسيت ، قدرت خريد ، نيازهاي اضافي و ساير عوامل تعيين كننده سفر بعدي شما به عنوان يك خرده فروش است. اگر شركتي به مشتريان فعلي خود برسد ، فقط فروش مجدد آنها سوخت.
با اين حال ، حفظ مشتريان موجود بسيار موثرتر از جستجوي مداوم اطلاعات است.
4- روند نگهداري راهي براي ايجاد روابط و تشويق فروش برگشتي است. فروش محصولات و خدمات اضافي به مشتريان موجود بسيار آسان تر و آسان تر از يافتن سرنخ هاي جديد است.
مشتري تصميم به خريد گرفت. آنها قبلاً با اين شركت رابطه داشته اند. آنها تصميم گرفتند به تيم فروش ، محصول يا روند كار اعتماد كنند. اهميت حفاظت ، اگر بهبود نيابد ، نمي توان دست كم گرفت.
Retention استراتژي بازاريابي در چرخه فروش شما است كه عملكرد شما را بهبود مي بخشد. مهم است كه بدانيم اگر مشتري از آنها چشم پوشي كنيم ، به بيراهه مي روند. همكاري نزديك با نرم افزار مديريت براي ايجاد مدل هاي سفارشي و مكانيسم هاي رديابي به شركت ها در حفظ مشتري كمك مي كند.5. روند وكالت نامه براي تكميل چرخه ، بازگشت به شروع بهتر تجارت. اين خبرها سخنان دوستان ، مشتريان وفادار ، اخبار را در ذهن دارند.
با ارزش ترين مشتريان در طول زندگي خود كساني هستند كه از نام يك شركت دفاع مي كنند. او به خانواده و دوستانش مي گويد. آنها محصولات خود را در شبكه هاي اجتماعي به نمايش مي گذارند. آنها كانون هواداران را اداره مي كنند. آنها مچ پا شركت را بر روي بدن خود خال كوبي مي كنند. فقط از هارلي ديويدسون س askال كنيد كه چگونه آن را پيدا كرده اند.
وكالت ساده ترين ابزار بازاريابي موجود است. وكيل توجه لازم را به خود جلب خواهد كرد و در صورت لزوم ابزار لازم را براي انجام آنچه مي تواند داشته باشد. فروش مشاغل در شبكه خود.
چگونه يك شركت از بازاريابي در چرخه عمر خود استفاده مي كند؟
وقتي شركتي تصميم مي گيرد استراتژي بازاريابي خود را تغيير دهد ، بايد درك روشني از هر مرحله از فرآيند داشته باشد. هر مرحله از استراتژي بر اساس مراحل قبلي است و يك چرخه مداوم از پيش بيني ها و نتايج قابل اندازه گيري ايجاد مي كند.
به منظور دستيابي به موفقيت در استراتژي فروش چرخه زندگي ، بازاريابان بايد درك روشني از ماهيت فعلي شركت و اهداف بلند مدت آنها داشته باشند.
• آنها بايد اطلاعات دقيق را بدست آورند تا مشتريان نيازمند و غير مفيد را شناسايي كنند ، تا رفتار آنها در قبال خدمات ارائه شده ، مشوق ها و پيام رساني را بدانند. با استفاده از اين اطلاعات ، آنها بايد برنامه ريزي كنند تا در مناسب ترين زمان با مشتري تماس بگيرند تا براي چيزي آماده شوند.
• فروشندگان بايد از ابزارهاي پويا استفاده كنند تا بتوانند نتايج را تأييد و كار كنند.
• آزمايش ، اصلاح ، اندازه گيري ، رفتار. سپس ، سعي كنيد ، تغيير دهيد ، اندازه بگيريد ، به جلو حركت كنيد. اين يك فرآيند غيرقابل پايان است ، اما آيا اين در مورد همه بازاريابي درست نيست؟ آنچه تفاوت آن را متفاوت مي كند اين است كه تصميمات گرفته شده در يك برنامه بازاريابي چرخه زندگي چيزي فراتر از سردرگمي و نااميدي مبتني بر واقعيات است.
براي ديدن مزاياي نهايي استراتژي بازاريابي بايد:

از روندهاي چرخه زندگي به عنوان راهي براي تسهيل جمع آوري اطلاعات استفاده كنيد.
براي هر بخش مشتري قوانين و نويسه ايجاد كنيد.
جنگ را متوقف كنيد ، به ايجاد روابط بينديشيد.

و تأثير (ROI) استراتژي تبادل چرخه زندگي چيست؟
مانند هر سرمايه گذاري ديگر كه توسط يك شركت انجام مي شود ، بازاريابي چرخه اي نيز بايد با يك هدف مشخص و انتظار بازگشت سرمايه انجام شود. برخلاف تصور سنتي كه خدمات ارائه مي شود و پاسخ مستقيم آن سرويس ، استراتژي زندگي كل تصوير را بررسي مي كند. طبق استراتژي خاص خود ، بازاريابي براي مشتريان مادام العمر در نظر گرفته شده است. به همين ترتيب ، ROI بايد در همان بازه زماني پيش بيني شود.
نكات كليدي: نظرسنجي انجام شده توسط about.com • مشتريان دوتايي 33٪ بيشتر براي مشتريان جديد پرداخت مي كنند. • بازگشت مشتريان 107٪ بيشتر از مشتريان غيربرگردان.فروش چيزي به مشتري شش برابر گرانتر از فروش آن چيز به مشتري است.
مانند همه روابط خوب ، رابطه بازاريابي با يك چرخه زندگي زمان بر است و بايد با گذشت زمان از طريق معيارهاي مختلف مشاهده شود. انجام اين كار اغلب آسان نيست ، اما ارزش تلاش براي شركت هايي است كه اين استراتژي را در پيش مي گيرند.

.

https://hillbilly.ir/فلسفه-و-استراتژي-بازاريابي-در-زندگي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.