توصيه هاي مديريت از راه دور كاركنان
در حال حاضر بسياري از مردم 100٪ از وقت خود را در خانه (WFH) كار مي كنند. اميدوارم اگر اين مورد براي شما صادق است ، بتوانيد نتايج خود را حفظ كرده و در طول COVID-19 سالم بمانيد. هنوز تغيير بزرگي در شركا و مشتريان وجود دارد. من شما را تشويق مي كنم كه از …
توصيه هاي مديريت از راه دور كاركنان https://hillbilly.ir/توصيه-هاي-مديريت-از-راه-دور-كاركنان/ https://hillbilly.ir/توصيه-هاي-مديريت-از-راه-دور-كاركنان/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 07 Aug 2021 21:37:29 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media pdf https://hillbilly.ir/توصيه-هاي-مديريت-از-راه-دور-كاركنان/
توصيه هاي مديريت از راه دور كاركنان
در حال حاضر بسياري از مردم 100٪ از وقت خود را در خانه (WFH) كار مي كنند. اميدوارم اگر اين مورد براي شما صادق است ، بتوانيد نتايج خود را حفظ كرده و در طول COVID-19 سالم بمانيد. هنوز تغيير بزرگي در شركا و مشتريان وجود دارد. من شما را تشويق مي كنم كه از …
توصيه هاي مديريت از راه دور كاركنان
در حال حاضر بسياري از مردم 100٪ از وقت خود را در خانه (WFH) كار مي كنند. اميدوارم اگر اين مورد براي شما صادق است ، بتوانيد نتايج خود را حفظ كرده و در طول COVID-19 سالم بمانيد. هنوز تغيير بزرگي در شركا و مشتريان وجود دارد. من شما را تشويق مي كنم كه از اين زمان براي نگاه دقيق تر به اهداف كلي شركت خود ، تمركز بر سلامت (جسمي و روحي) و مراقبت از خود و لذت بردن از اوقات خانوادگي در خانه استفاده كنيد. من فكر مي كنم بسياري از صاحبان مشاغل كوچك بايد بر استراتژي هاي بازاريابي خود تسلط داشته باشند و وقتي ويروس كرونا ويروسي مي شود ، ممكن است دقيقاً يكسان باشد. شما مي خواهيد ابزارهاي فناوري مورد نياز را براي سهولت زندگي روزمره WFH براي شما به اشتراك بگذاريد. ابزارهاي ارتباطي تيمي احتمالاً بزرگترين تصميم محصول WFH است كه بايد بگيريد. تيم شما به ابزارهاي ايمن و آسان براي استفاده نياز دارد تا بتواند بلافاصله روي پيام هاي ارسال شده به همكاران شما كار كند. آنچه براي شما مناسب است بستگي به نيازها و چالش هاي شما ، اندازه تيم شما و بودجه شما دارد. شايد نام Slack را شنيده باشيد. اين ابزار به شما امكان مي دهد كانال هايي در سيستم عامل هاي مختلف ايجاد كرده و كاربران را دعوت كنيد. از ايده هاي بازاريابي داخلي تا استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي گرفته تا عكس سگ هاي اداري ، تيم شما مي تواند به راحتي كانال هاي ارتباطي و همكاري مرتبط ايجاد كند. با بسياري از ابزارهاي مفيد مانند تقويم Outlook ، Twitter ، HubSpot و بسياري ديگر. Salesforce را ادغام كنيد تا بتوانيد هر روز در برنامه Slack خود چه اتفاقي مي افتد (نيازي به مجبور كردن و خروج از تقويم خود نداريد) يا به عنوان مثال فيد توييتر خود را ببينيد. ايموجي هاي سرگرم كننده و خلاقانه زيادي وجود دارد كه مي توانيد از آنها براي ايجاد پيام هاي از راه دور در زمان هاي سخت استفاده كنيد. Discord يكي ديگر از بسترهاي محبوب است. اين ابزار صوتي ، تصويري و متني ، كه بين گيمرهاي آنلاين محبوب است ، نه تنها براي ارتباط با همكاران بلكه براي يافتن گروهي از همفكران و دوستان جديد نيز طراحي شده است. مي توانيد براي موضوعات خاص ، مانند كانال هاي Slack ، “سرور” و “كانال” ايجاد كنيد. در حالي كه Slack درآمد بيشتري دارد ، Discord كانالي دارد كه در آن مي توانيد با اعضاي تيم صحبت كنيد. Discord همچنين به شما امكان مي دهد مسئوليت ها و مجوزها را به كاربران اختصاص دهيد. Flock يك ابزار ارتباطي مبتني بر ابر با تماس هاي ويدئويي و صوتي ، اشتراك گذاري صفحات ، مصاحبه هاي متني ، ادغام با ساير برنامه هاي سازماني و موارد ديگر است. مي توانيد همكاران خود را در ليست كارها برچسب گذاري كنيد ، اسناد ، عكس ها و فيلم ها را بارگذاري كنيد و يادآوري ها و تاريخ هاي خاصي را تعيين كنيد. راي گيري ، اشتراك گذاري كد و بحث گروهي وجود دارد و با برنامه هاي ديگر مانند Trello ، Github ، Google Drive و Asana ادغام شده است.در اينجا مواردي وجود دارد كه ممكن است با نيازهاي شما در يك تجارت كوچك مطابقت داشته باشد. G Suite يك محصول Google است كه شامل رايانش ابري ، ابزارهاي توليد و همكاري ، نرم افزار و محصولات است. پردازش كلمه ، پردازش كلمه ، صفحه ها ، تقويم هاي مشترك ، ذخيره سازي ابري و غيره را به دستگاه هاي ايميل ارائه مي دهد. مي توانيد از طريق برگه ها و Google Docs بازخورد بدهيد و توصيه هاي شخصي كنيد ، اسناد را در اينترنت ويرايش كنيد در پروژه ها و اسناد همكاري كنيد. دسترسي آسان كاربران به فايلهاي شخصي بسيار آسان است. Evernote: اين فقط يك برنامه يادداشت برداري نيست. Evernote به شما كمك مي كند تا ايده ها را اولويت بندي كرده و به اشتراك بگذاريد ، پروژه ها و ليست كارهاي انجام شده را پيگيري كنيد. من نوشتن را به عنوان يك “كابينت ذخيره سازي ديجيتال” كه سازمان را ساده مي كند ، بسيار مهم مي دانم. بسته ها و شركت هاي رايگان و آسان وجود دارد. ابزارهاي CRMCRM براي “مديريت ارتباط با مشتري” و ابزارهاي CRM وجود دارد كه به شما در مواردي مانند مديريت ترافيك ، رديابي فروش ، نظارت اجتماعي و تحويل خبرنامه الكترونيكي كمك مي كند. در اينجا سه مورد را بايد در نظر گرفت: 1. MailChimp يك پلت فرم بازاريابي كامل با ابزارهايي براي ايجاد همه چيز از ايميل تا ايميل است. آنها مدلهاي فوق العاده اي براي انتخاب دارند كه مي توانند متناسب با نام تجاري شما سفارشي شوند. رابط بصري و گزارش كامل خوب است ، اما هرچه ليست مشتريان يا تعداد ايميل هاي خود را افزايش دهيد ، همه چيز گران تر مي شود. مي توانيد برنامه هاي مختلف را در وب سايت آنها مقايسه كنيد. Constant Contact رقيب اصلي MailChimp به عنوان يك نام تجاري بازاريابي ايميلي است. اگر فيس بوك بخش بزرگي از استراتژي بازاريابي اينترنتي شما باشد ، اين يك تجارت خوب است و يك انتخاب عالي است. Constant Contact يك گزينه ايميل ايجاد كرده است كه به كاربران امكان مي دهد ايميل شما را در فيس بوك به اشتراك بگذارند. اين گزينه را مي توان مناسب ترين رسانه هاي اجتماعي دانست و داراي تمام ويژگي هاي آن است. اگر بازاريابي اينترنتي شما به Hootsuite نياز دارد (مي توانيد اين را به Hootsuite اضافه كنيد) و تمركز خود را روي تعطيلي رسانه هاي اجتماعي گذاشته ايد ، اين يك ابزار بازاريابي عالي براي شما است. AWeber محبوب ترين انتخاب است و توسط بسياري از شركت هاي بازاريابي حرفه اي ارائه مي شود. اين پنج برنامه گزينه ها و ليست كارهايي مانند كمپين هاي ايميل نامحدود ، نظارت ، ليست ها و ارسال پيام را در اختيار شما قرار مي دهد. بسياري از مردم معتقدند كه پلت فرم Auto Responder نسبت به ساير شركت ها برتر است و شركت را در اختيار شما قرار مي دهد. به شما اين امكان را مي دهد تا نحوه ارسال ايميل اختصاصي به مشتريان را به صورت برنامه ريزي شده ساده كنيد. ابزارهاي مديريت پروژه ابزارهاي مديريت پروژه مشاركتي كه به شما اين امكان را مي دهد همه پروژه هاي آنها خود را به عنوان يك برنامه نويس آنلاين ، صنعتگر و ابزار همكاري در مديريت فرايندهاي تيم در نظر بگيريد. كار يكي از ابزارهاي پيشرو است و نتايج خوبي به دست مي آورد. به همه اعضاي تيم خود اجازه دهيد پيشرفت پروژه را از طريق ابزارهايي كه به راحتي قابل مشاهده هستند دنبال كنند.شما هميشه مي دانيد كه تيم شما كجاست و چه كسي و چه زماني مسئول است. چند روز است (اما اگر بتوانيد همه چيز را به راحتي جابجا كنيد) برنامه شما تغيير مي كند) 2. دوشنبه ها يك ابزار مديريت تيم ساده و آسان (يك پلت فرم واقعي مديريت پروژه) هستند. اين فرايندها شكل موج و پروژه هاي خود را بر روي بستر ديجيتال مديريت مي كنند. در نگاه اول ، به نظر مي رسد يك سري برگه هاي ويژه است كه به اعضاي تيم اجازه مي دهد تا وظايف خود را ارسال كرده و آنها را با گزارش وضعيت و مشخصات به روز كنند. اين بدان معناست كه همه مي توانند همه كارهاي فعال را مشاهده كنند. و هميشه بر توسعه آن تكيه كنيد. اعضاي تيم مي توانند بر روي چندين پروژه كار كنند بدون اينكه در آخر هفته از دست بروند. گردش كار را مي توان به نحوي كه مي خواهيد با اولويت ها ارتباط برقرار كنيد ، آنچه هنوز انجام نشده است و غيره انجام دهيد. شكل و دكمه هاي بزرگ نيز آسيب نمي رسانند! ابزارهاي مديريت رسانه هاي اجتماعي بسياري از مشاغل كوچك ابزارهاي مديريت رسانه هاي اجتماعي را مي سازند. يك ابزار مديريت رسانه هاي اجتماعي كه به شما امكان مي دهد همه حساب هاي خود را در يك رايانه لوحي مديريت كنيد ، هم در وقت و هم در دردسر شما صرفه جويي مي كند. اين ابزارها در مناسب ترين زمان روز به اشتراك گذاشته مي شوند ، بنابراين پيروان و طرفداران شما مي توانند به طور مرتب به روزرساني ها را ببينند. روشي هوشمندانه و م moreثرتر براي ساختاربندي و به اشتراك گذاري پيام خود در رسانه هاي اجتماعي. بهترين بخش اين ابزارها سيستم تجزيه و تحليل داخلي است كه به شما يك نماي كلي از بهترين و زمان تاثير بيشتر بر رسانه هاي اجتماعي را مي دهد. دو ابزار مديريت رسانه هاي اجتماعي وجود دارد كه من شخصاً از آنها استفاده مي كنم: 1 نمايش بافر متن و تجزيه و تحليل برنامه ريزي شده (بسته به برنامه اي كه انتخاب مي كنيد) عمق نتايج تجزيه و تحليل. بسياري از صاحبان مشاغل كوچك Buffer را به دليل رابط تميز و روان آن انتخاب مي كنند ، كه براي مبتديان آسان است. من مي دانم كه حتي Buffer براي نيازهاي كمتر مفيد رسانه هاي اجتماعي مناسب است ، اگر مي خواهيد برنامه ، نتايج و ساير موارد خود را در هر يك از شبكه هاي اجتماعي خود ببينيد ، Hootsuite اينجاست. آنها را امتحان كنيد و ببينيد كدام يك براي مشاغل كوچك شما بهتر است. *** و در حالي كه ابزاري نيست كه هر كارمند از آن استفاده مي كند ، من اين MoneyMinderOnline را در اين زمانهاي غيرمنتظره دوست دارم ، اين عادت نه تنها به شما زمان مي دهد تا ببينيد چقدر پول خرج مي كنيد ، بلكه به شما يك مرور كلي از هزينه عادت مي دهد ، و مي توانيد براي آينده خود براي بهبود تحرك مالي و تسويه بدهي خود برنامه ريزي كنيد. خودتان را بررسي كنيد و براي اهداف بزرگتر خود پول پس انداز كنيد. اميدوارم چند ابزار براي كمك به بهبود بهره وري و همكاري هنگام كار در خانه ارائه كرده باشم.همچنين مي توانيد از مقالات ما در مورد بهبود عملكرد كسب و كار در وب سايت ما بهره مند شويد.. https://hillbilly.ir/توصيه-هاي-مديريت-از-راه-دور-كاركنان/feed/ 0