كرونر دين مارتين – يادآور شاه سلطان – موسيقي بي انتهاي دين مارتين

۶ بازديد ۰ نظر

كرونر دين مارتين – يادآور شاه سلطان – موسيقي بي انتهاي دين مارتين

همه گاهي اوقات كسي را دوست دارند ، و اين شخص هيچ كس نيست جز آرايشگاه معروف دين مارتين. King of Cool بيش از چهل سال است كه آهنگ هاي عاشقانه جنسي خود را با سيگار در دست و زني در كنارش به جهان ارائه مي دهد. دينو پل كروستيپسر ، والدين مهاجر ايتاليايي ، …

كرونر دين مارتين – يادآور شاه سلطان – موسيقي بي انتهاي دين مارتين https://hillbilly.ir/كرونر-دين-مارتين-يادآور-شاه-سلطان-موس/ https://hillbilly.ir/كرونر-دين-مارتين-يادآور-شاه-سلطان-موس/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 31 Jul 2021 10:30:09 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social responsibility https://hillbilly.ir/كرونر-دين-مارتين-يادآور-شاه-سلطان-موس/

كرونر دين مارتين – يادآور شاه سلطان – موسيقي بي انتهاي دين مارتين

همه گاهي اوقات كسي را دوست دارند ، و اين شخص هيچ كس نيست جز آرايشگاه معروف دين مارتين. King of Cool بيش از چهل سال است كه آهنگ هاي عاشقانه جنسي خود را با سيگار در دست و زني در كنارش به جهان ارائه مي دهد. دينو پل كروستيپسر ، والدين مهاجر ايتاليايي ، …

كرونر دين مارتين – يادآور شاه سلطان – موسيقي بي انتهاي دين مارتين

همه گاهي اوقات كسي را دوست دارند ، و اين شخص هيچ كس نيست جز آرايشگاه معروف دين مارتين. King of Cool بيش از چهل سال است كه آهنگ هاي عاشقانه جنسي خود را با سيگار در دست و زني در كنارش به جهان ارائه مي دهد.
دينو پل كروستيپسر ، والدين مهاجر ايتاليايي ، به معناي واقعي كلمه به بالاي ليست صعود كرده است. دينو جوان با ضربه اي شديد وارد فضاي نمايشگاه شد ، همكلاسي هاي خود را به دليل خواندن زبان انگليسي مورد تمسخر قرار داد و در سن 15 سالگي دبيرستان استيون ويل را رها كرد. بوكس به عنوان وزنه بردار با نام مستعار “بچه قلاب دوزي” ، در طول روز بوكس كمي پول ، بيني شكسته ، لب شكسته و انگشت شكسته دريافت كرد. در ميان معيشت اوليه خود ، او كالايي مي ساخت ، بلك جك را به قماربازهاي غيرقانوني توزيع مي كرد ، و او يك چاقو بود.
دينو با الهام از برادران هري ميلز دينو ، سبك خوانندگي ساده و دوست داشتني اي را حفظ كرده است. او با سامي واتكينز رهبر گروه همكاري كرد تا خواننده جوان را متقاعد كند كه نام خود را به دين مارتين تغيير دهد.
صداي زيبا و زيبايي طبيعي كنسرت gigclub را به يك كنسرت بسيار هيجان انگيز تبديل كرد. با اين حال ، او تصاوير متعصبي را كه فعالاني مانند بينگ كروسبي يا فرانك سيناترا بلافاصله پس از تيراندازي تجربه كردند ، دوست نداشت.
اولين تعطيلات او در سال 1946 در باشگاه كلاه شيشه اي در شهر نيويورك بود كه با كمدين جواني به نام جري لوئيس آشنا شد. اين دو با هم دوست شدند و شروع به اتحاد كردند. اين جفت شدن مارتين را تقريبا يك شبه به يك چهره مشهور تبديل مي كند. هر دو در فيلم آواز خواندن حضور داشتند و جايزه به لوئيس تعلق گرفت. مارتين مستقيماً دو مرد بود. اگرچه اين دو به سرعت به سمت ستاره ها حركت كردند ، كه شامل رزرو باشگاه هاي رقص در باشگاه هاي سراسر كشور با قرارداد فيلم و فيلم بود ، اما نارضايتي افزايش يافت. مارتين در بررسي لايحه دوم و نهايي كوتاهي كرد. در سال 1956 مارتين و لوئيس طلاق گرفتند و طلاق گرفتند. اين زوج ناگهان در سال 1976 در جريان تله تستون عضلاني جري لوئيس با هم مشاجره كردند.
براي مارتين كار ساده اي نبود. نوع جديدي از ريتم هاي راك كه در سراسر كشور يافت مي شود ، خوانندگان به شيوه اي كه مي خوانند مورد استقبال قرار نگرفتند. او سعي كرد لانه منحصر به فرد خود را بيابد و بيشتر بر روي كار خود تمركز كرد تا آهنگهايش. در سال 1957 مارتين تصميم عاقلانه اي گرفت. اگرچه حقوق وي كاهش يافت ، اما او به عنوان ستاره در فيلم شيرهاي جوان با رهبران مارلون براندو و مونتگومري كليفت قرارداد بست. اين پدر بنيانگذار مارتين است ، اين بار ، تنها. فيلم از نظر حمل و نقل موفقيت آميز است و دين مارتين در راه است. او در صحنه بزرگ تحسين برانگيز است ، اكنون ثروتمند است تا حرفه خود را در خوانندگي پرورش دهد. King of Cool كه از نظر تكنيك و تكنيك بي نقص است ، با معلماني مانند فرانك سيناترا و پري كومو راحت تر مي خواند.
شورشيان جوان ايتاليايي از استانبورنويل ، اوهايو اكنون در ليگ هاي بزرگ حضور دارند.دين مارتين مي خواست يك بليط قرعه كشي بزرگ اداري با نام خود ببرد ، و وقتي نام او روي چادر لاس وگاس ظاهر شد ، مطمئناً خانه پر شده بود.
مارتين ، كه با فرانك سيناترا و سمي ديويس جونيور كار مي كرد ، يكي از اولين اعضاي گروه محبوب موش ها بود. آنها خود را موش نمي ناميدند ، اما گروه را “The Summit” يا “The Clan” ناميدند.
در طول دهه 1960 و اوايل 1970 ، مارتين با نمايش Dean Martin ، مجموعه اي چند وجهي كه ستاره هاي زيادي در آن زمان حضور داشت ، در صفحه نمايش بزرگ از موفقيت برخوردار شد. زبان ملايم او بينندگان محبوب است ، اما گاهي اوقات توسط توليدكنندگان او مغايرت دارد. مارتين تمام تلاش خود را با سيستم عامل اندرويد انجام داد و دوست نداشت اسكريپت ها را با جزئيات دنبال كند ، كه گاهي اوقات خدمه را آزار مي داد. بعداً مارتين ميزبان برنامه هايي بود كه در آن افراد مشهوري مانند باب هوپ ، جيمي استوارت و لوسيل بال حضور داشتند.
دينو صداي خودش را پيدا كرد و به پخش آهنگهاي محبوب مانند؛ خاطرات به اين شكل ساخته مي شوند ، من آن را دوست دارم و همه كسي را دوست دارند. صداي او هنوز در فيلم ها ، برنامه هاي تلويزيوني و تبليغات شنيده مي شود. آهنگ هاي مارتين در دسترس طرفداران آهنگ هاي جديد در iTunes است.
تصوير دين به عنوان يك مرد تنبل با دود مداوم در دست خود به امضاي عمومي تبديل شد. اگرچه مارتين به اين امر اعتراض نكرد ، اما گمانه زني هاي زيادي وجود دارد كه الكل يك كاربرد و تصوير در رسانه ها است. متأسفانه ، كسي سيگار كشيد و در سال 1993 ، مارتين مبتلا به سرطان ريه شد.
زندگي شخصي او شامل سه ازدواج و هفت فرزند بود. پسر مارتين ، دين پل (دينو) ، در سانحه هوايي 1987 جان باخت. در نتيجه ، او سرگرمي خود را از دست داد و شروع به تسليم شدن كرد. آخرين حضور عمومي او در دسامبر 1990 براي جشن 75 سالگي فرانك سيناترا بود. دين مارتين بر اثر نارسايي تنفسي در روز كريسمس 1995 در بورلي هيلز ، كاليفرنيا درگذشت. او 78 سال دارد.

.

https://hillbilly.ir/كرونر-دين-مارتين-يادآور-شاه-سلطان-موس/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.