4 نكته براي فروش مشاغل كوچك خود به صورت محلي

به خبرنامه تخصصي سئو خوش آمديد

4 نكته براي فروش مشاغل كوچك خود به صورت محلي

۴ بازديد ۰ نظر

4 نكته براي فروش مشاغل كوچك خود به صورت محلي

در مرحله بعد ، يك استراتژي بازاريابي به موقع اتخاذ كنيد اين كه آيا شما تازه يك كسب و كار كوچك را شروع كرده ايد يا به دنبال يك استراتژي بازاريابي براي كسب و كار خود هستيد ، ممكن است بخواهيد فروش تعطيلات خود را افزايش دهيد. به سرعت در حال نزديك شدن است و …

4 نكته براي فروش مشاغل كوچك خود به صورت محلي https://hillbilly.ir/4-نكته-براي-فروش-مشاغل-كوچك-خود-به-صورت-م/ https://hillbilly.ir/4-نكته-براي-فروش-مشاغل-كوچك-خود-به-صورت-م/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 07 Aug 2021 08:32:26 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media pdf https://hillbilly.ir/4-نكته-براي-فروش-مشاغل-كوچك-خود-به-صورت-م/

4 نكته براي فروش مشاغل كوچك خود به صورت محلي

در مرحله بعد ، يك استراتژي بازاريابي به موقع اتخاذ كنيد اين كه آيا شما تازه يك كسب و كار كوچك را شروع كرده ايد يا به دنبال يك استراتژي بازاريابي براي كسب و كار خود هستيد ، ممكن است بخواهيد فروش تعطيلات خود را افزايش دهيد. به سرعت در حال نزديك شدن است و …

4 نكته براي فروش مشاغل كوچك خود به صورت محلي

در مرحله بعد ، يك استراتژي بازاريابي به موقع اتخاذ كنيد
اين كه آيا شما تازه يك كسب و كار كوچك را شروع كرده ايد يا به دنبال يك استراتژي بازاريابي براي كسب و كار خود هستيد ، ممكن است بخواهيد فروش تعطيلات خود را افزايش دهيد.
به سرعت در حال نزديك شدن است و اكنون زمان مناسبي براي شروع يك استراتژي بازاريابي منظم است تا بتوانيد مشتريان را به خانه يا وب سايت خود بياوريد.
اما اول. توجه داشته باشيد كه تعطيلات امسال يكسان نخواهد بود.
من تعجب مي كنم كه چگونه تصميمات مصرف كنندگان براي خريد در پاييز / زمستان ممكن است با آنچه هفته گذشته در وبلاگ قبلي انجام دادند متفاوت باشد.
اكنون مي خواهيم نحوه افزايش فروش تعطيلات محلي خود را به شما نشان دهيم ، بنابراين در اينجا چهار راه براي بهبود حضور ديجيتالي و فيزيكي شما آورده شده است:
1. با انحناي محلي يك فضاي داخلي ايجاد كنيد.
اگر براي تعطيلات فروشگاه خود را مي سازيد ، علامت تعطيلات “فروشگاه محلي” را در نظر بگيريد كه به مردم يادآوري مي كند از مشاغل محلي خود حمايت كنند.
با توجه به اينكه بسياري از مشتريان امسال در خانه مي مانند ، با چند نفر از آشنايان خود وقت مي گذرانند يا دور از دوستان و همسايگان خود ملاقات مي كنند ، هديه آنلاين ارزشمندي نيز مهم است.
به گفته گوگل ، 35 درصد از كانادايي ها به دليل COVID-19 در خريد آنلاين مشكل دارند. من پيش بيني مي كنم كه بسياري از مردم به جاي رفتن به مركز خريد هدايا را به صورت آنلاين خريداري مي كنند.
بنابراين اگر فروشگاه تجارت الكترونيكي داريد ، اين خبر خوبي است. اما مردم نمي خواهند فقط به صفحه اي با محصول منتقل شوند. آنها عاشق تماشاي مقاله ، فيلم ، نظرات و توضيحات هستند.
شما مي توانيد مقالاتي ايجاد كنيد كه بر رويدادهاي محلي تمركز كرده و شركت هاي كوچك (غيرقابل رقابت!) را ليست كنيد. به عنوان مثال ، مي توانيد در مورد پنج كار سرگرم كننده اي كه در اين فصل در شهر خود انجام مي دهيد ، با يك شركت كوچك كه لوازم جانبي يا صنايع دستي مي فروشد تماس بگيريد. سپس يك فراخوان براي اقدام بنويسيد كه به محصول يا خدمات شما به عنوان يك ايده هديه عالي پيوند مي دهد.
2. عضو يك سازمان خيريه محلي.
بسياري از صاحبان مشاغل كوچك زمان و / يا هزينه اي را صرف ايجاد علل سازگار با ارزش هاي خود مي كنند. همكاري با يك موسسه خيريه نه تنها چيز خوبي است ، بلكه مي تواند مشتريان شما را مجبور به خريد هداياي شما كند.
شما مي توانيد درصدي از هر خريد را بدهيد يا به ازاي هر مورد خريداري شده يك واحد بدهيد. قرار دادن يك جعبه هديه در شركت شما به شما امكان مي دهد تعداد اقلامي را كه به مشتريان خود مي دهيد نشان دهيد ، يا مي توانيد تصاوير و شماره ها را به صورت آنلاين ارسال كنيد.
مشتريان شما (و شما) از اهداف شايسته اي حمايت خواهند كرد و شما كسب و كار كوچك خود را توسعه خواهيد داد.
3. فروشگاه يا وب سايت / نمايه رسانه هاي اجتماعي خود را ارسال كنيد.
همانطور كه ممكن است خانه خود را با توري و جوراب ساق بلند تزئين كنيد ، ارسال فروش و / يا حساب خود در وب سايت ها و رسانه هاي اجتماعي مي تواند حس جشن را ايجاد كند.استفاده از دكوراسيون محلي براي حمايت از ساير مشاغل كوچك و تقويت فروش پيام هاي محلي را در نظر بگيريد.
اگر در حال تزئين در اينترنت هستيد ، عكسها و متن نمايه خود را با تزئينات مجازي تعطيلات كه داراي طعم محلي هستند به روز كنيد. فراتر از آدم برفي فكر كنيد و يك پوشش برفي روي كوه خود قرار دهيد ، يا چراغ تعطيلات را در يك نقطه توريستي مجاور قرار دهيد.
اكنون ، هنگامي كه تخفيف ها ، فروش ، تبليغات و محتواي خوب را در اينترنت به اشتراك مي گذاريد ، پيروان شما چيزي آشنا مي يابند.
هرچه بيشتر بتوانيد يك سيستم محيطي و بصري ايجاد كنيد كه با هم كار كند ، آگاهي بيشتر از نام تجاري شما ، روابط شما ، رهبري و فروش شما افزايش مي يابد.
~~~~~
بخوانيد: ليست فروش تعطيلات براي كار در سال 2020
آيا نمي دانيد چگونه مي توانيد فروش تعطيلات خود را افزايش دهيد؟ COVID-19 يك بحران جهاني است كه اقتصاد ، خطوط توليد و خرده فروشان در سراسر جهان را تحت تأثير قرار داده است. تصميم مشتري شما براي خريد پاييز / زمستان امسال ممكن است مانند آنچه در سال گذشته انجام داد ، نباشد.
استراتژي هاي اثبات شده و امكان پذير كه در گذشته براي ما مفيد بوده است ، ديگر ممكن است كارساز نباشد. صرف نظر از نوع تجارت كوچك شما ، مهم است بدانيد كه با تغيير دنياي فروش ، برنامه بازاريابي تعطيلات شما نيز بايد تغيير كند.
در وب سايت ما بيشتر بخوانيد
~~~~~
4. رويدادي را در فروشگاه يا مجازي برگزار كنيد.
اگر رويدادهاي فروشگاه را با پروتكل مناسب برگزار مي كنيد ، اين مي تواند راهي عالي براي مشاركت افراد در تجارت شما باشد. شما مي توانيد تجربه هاي خوشمزه ، سرگرم كننده و منحصر به فردي را براي خريد ايجاد كنيد تا مشتريان خود را منحصر به فرد احساس كنيد.
اكنون ، من پيش بيني مي كنم كه امسال چند فروش خواهيد داشت ، اما اين بدان معنا نيست كه نمي توانيد رويداد را بخشي از استراتژي بازاريابي معمولي خود كنيد.
به نحوه ارتباط محصول يا خدمات شما با رويداد فكر كنيد. يك شب شراب مجازي با سه هديه مورد علاقه خود چطور؟ يا يك مهماني تبادل كودكان به آنها نشان مي دهد كه چگونه از طريق محصولات خود هديه دريافت كنند؟
از تخيل خود استفاده كنيد و از يك ابزار رايگان مانند Facebook Live يا گروه Facebook براي ميزباني رويدادي در اينترنت استفاده كنيد. قبل از مهماني ، مي توانيد دعوت نامه هاي مشتريان خود را ايميل كنيد ، اخبار را در رسانه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد و در وب سايت شما به مردم اطلاع دهيد.
شكي نيست كه تعطيلات امسال يكسان نخواهد بود. وقتي در حال بررسي نحوه افزايش فروش تعطيلات خود هستيد ، مهم است كه از تكنيك هاي بازاريابي موثر براي انتقال حقايق به مخاطبان خود استفاده كنيد.
همچنين مهم است كه به مردم اطمينان دهيد كه به مراقبت COVID-19 احتياج داريد ، يا چندين بار در روز فروشگاه خود را تميز كنيد يا قبل از بيرون رفتن چمدان ها را تميز كنيد.
با تطبيق استراتژي بازاريابي خود در طول زمان با عادات و ترجيحات افراد جديد ، شما بر موفقيت در حال حاضر و در سال 2021 تكيه مي كنيد.آيا ايده اي براي افزايش فروش تعطيلات محلي خود داريد؟ من مي خواهم در مورد آنها بشنوم.
براي موفقيت در تجارت ،
سوزان

.

https://hillbilly.ir/4-نكته-براي-فروش-مشاغل-كوچك-خود-به-صورت-م/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.