مدافع بلغاري رسماً به استقلال پيوست

به خبرنامه تخصصي سئو خوش آمديد

مدافع بلغاري رسماً به استقلال پيوست

۵ بازديد ۰ نظر

به گزارش خبرگزاري هاي آنلاين ، استقلال تاجيكستان در تابستان با جذب بازيكنان روي خط تغيير مي كند. او با افزايش گلها ، دفاع و حملات ، بازيكنان بلغاري را با آخرين خريد خود مجذوب خود كرد. اين باشگاه روز يكشنبه اعلام كرد كه با پتالپاتف ، مدافع 28 ساله بلغاري به توافق رسيده و …

مدافع بلغاري رسماً به استقلال پيوست https://online-mag.ir/2021/08/مدافع-بلغاري-رسماً-به-استقلال-پيوست/ مجله آنلاين Sun, 22 Aug 2021 08:36:47 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/08/مدافع-بلغاري-رسماً-به-استقلال-پيوست/ به گزارش خبرگزاري هاي آنلاين ، استقلال تاجيكستان در تابستان با جذب بازيكنان روي خط تغيير مي كند. او با افزايش گلها ، دفاع و حملات ، بازيكنان بلغاري را با آخرين خريد خود مجذوب خود كرد. اين باشگاه روز يكشنبه اعلام كرد كه با پتالپاتف ، مدافع 28 ساله بلغاري به توافق رسيده و …

به گزارش خبرگزاري هاي آنلاين ، استقلال تاجيكستان در تابستان با جذب بازيكنان روي خط تغيير مي كند. او با افزايش گلها ، دفاع و حملات ، بازيكنان بلغاري را با آخرين خريد خود مجذوب خود كرد.

اين باشگاه روز يكشنبه اعلام كرد كه با پتالپاتف ، مدافع 28 ساله بلغاري به توافق رسيده و تا پايان فصل با او قرارداد امضا مي كند.

استقلال تاجيكستان كه با تعداد كمي بازي پيشتاز ليگ تاجيكستان است ، در واقع بدنبال بازيكنان جديدي است تا بتواند با پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا جايگاه خود را تقويت كند.

او در تيم هايي مانند اسپارتاك بارنا و اسلاويا بازي كرده است و اولين فرمانده سپاه بلغارستان در فوتبال تاجيكستان است.

256 251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.