3 مطالعه موردي و آماري بازاريابي TikTok براي سال 2020

۳۰ بازديد ۰ نظر

3 مطالعه موردي و آماري بازاريابي TikTok براي سال 2020

سال 2020 براي TikTok يك سال جهنمي بود. اين يكي از سريعترين سيستم عامل هاي اجتماعي در جهان است كه حتي از فيس بوك و اينستاگرام پيشي گرفته و بيش از 2 ميليارد بارگيري در آوريل 2020 به دست آورده است. نه تنها پايگاه كاربر TikTok رشد چشمگيري داشته است ، بلكه تنوع و مقدار …

3 مطالعه موردي و آماري بازاريابي TikTok براي سال 2020 https://hillbilly.ir/3-مطالعه-موردي-و-آماري-بازاريابي-tiktok-براي/ https://hillbilly.ir/3-مطالعه-موردي-و-آماري-بازاريابي-tiktok-براي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 14 Dec 2020 16:46:32 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/3-مطالعه-موردي-و-آماري-بازاريابي-tiktok-براي/

3 مطالعه موردي و آماري بازاريابي TikTok براي سال 2020

سال 2020 براي TikTok يك سال جهنمي بود. اين يكي از سريعترين سيستم عامل هاي اجتماعي در جهان است كه حتي از فيس بوك و اينستاگرام پيشي گرفته و بيش از 2 ميليارد بارگيري در آوريل 2020 به دست آورده است. نه تنها پايگاه كاربر TikTok رشد چشمگيري داشته است ، بلكه تنوع و مقدار …

3 مطالعه موردي و آماري بازاريابي TikTok براي سال 2020

سال 2020 براي TikTok يك سال جهنمي بود. اين يكي از سريعترين سيستم عامل هاي اجتماعي در جهان است كه حتي از فيس بوك و اينستاگرام پيشي گرفته و بيش از 2 ميليارد بارگيري در آوريل 2020 به دست آورده است. نه تنها پايگاه كاربر TikTok رشد چشمگيري داشته است ، بلكه تنوع و مقدار مارك هايي را كه براي دسترسي حتي به آن هجوم آورده اند نيز افزايش داده است. يك تكه تريبون كوچك.

در Fanbytes ، ما از همكاري با مارك هاي مختلف براي فعال كردن كمپين هاي TikTok متناسب با اهداف آنها مانند Warner ، Vestiaire و Burger King براي مارك هاي غيرمتعارف مانند دولت انگليس و ACCA خوشحاليم.

اين سال چالش ها و فرصت هاي منحصر به فردي را براي برندها به ارمغان آورده است ، و ما 3 مورد موردي متمايز ايجاد كرده ايم كه مي تواند از چگونگي كمك به مارك هاي تجاري براي هدايت TikTok در سال 2020 و چگونگي همكاري و فعال سازي كمپين هاي پرطرفدار در ميان چالش هاي آنها ، آگاهي داشته باشد.

3 مورد برتر مورد بازاريابي TikTok در سال 2020:

1. غذاهاي Idahoan

تنها چيزي كه در اوايل ويروس كرونا و اقدامات قفل شده مشاهده كرده ايم ، افزايش قابل توجه محتواي مواد غذايي است. از ويروس بدنام قهوه دالگونا نان موز، و لوبياي پنكيك، كاربران خيلي سريع به آشپزخانه هاي خود دويدند و به همه اين دستور العمل ها حمله كردند بدون اينكه كار ديگري جداگانه انجام دهند.

اين فرصتي بي نظير براي غذاهاي آيداهو، يك مارك سيب زميني له شده فوري آمريكايي كه به دنبال درگير كردن يك نسل جمعيتي Z در ايالات متحده بود كه قبلاً با آنها تماس نداشتند.

براي درج نام تجاري در شوق محتواي تغذيه اي موجود در برنامه ، ياد گرفتيم كه بايد ضمن ايجاد توافق نامه هاي معروف TikTok كه به Idahoan Foods برجسته مي شود و تا حد امكان ارگانيك به نظر برسد ، نوآور باشيم.

با ارائه توجيهي آگاهي بخشي براي Idahoan Foods بر روي سيستم عامل ، راه حل ما ايجاد يك فعال سازي دو بخشي با استفاده از 14 تأثيرگذار بود كه با استفاده از ابزار تجزيه و تحليل داخلي TikTok ، Bytesights ، كشف كرديم.

در اولين فعال سازي ، ما دو مورد از قدرتمندترين و جادويي ترين اجزاي ويروسي TikTok را در خود گنجانده ايم: صداها و رقص ها. ابتدا تيم داخلي يك صداي سفارشي براي ساخت تصوير تجاري Idahoan Foods ايجاد كردند و ما آن را به يك چالش رقص هشتگ ارگانيك كه در آن طراحي شده است پيوند مي دهيم # چالش mashout پسر.

اين چالش شامل حركات رقص ساده بود كه شامل “رقص سيب زميني له شده” محبوب در دهه 1960 بود ، و آن را براي همه كاربران آسان و قابل دسترسي مي كرد. ما براي اين قسمت از فعال سازي 2 ميليون بازديد ايمن كرديم ، اما تقريباً 4 برابر بيشتر از 7.6 ميليون بازديد ارائه كرديم! صداي سفارشي ما از 178 قطعه محتواي توليد شده توسط كاربر الهام گرفته است و در كل به 50 هزار بازي رسيد.

هدف از قسمت دوم فعال سازي ارائه محصول به روشي سرگرم كننده بود تا كاربران بتوانند ايجاد بار معنايي مثبت كنند. ما مي دانستيم كه بهترين راه براي اين كار اعتماد به كساني است كه 24 ساعت در روز براي ايجاد محتوا در برنامه وقت مي گذارند و مي بينند كه مخاطبانشان بيش از ديگران چه چيزهايي را دوست دارند و چه چيزي را دوست ندارند. بنابراين ، اينفلوئنسرها به ما آزادي خلاقيت داده اند تا ويديوهاي خود را با مارك شخصي و مخاطبان خود مطابقت دهيم ، اساساً “آن را از آن خود مي كنند”.

نتايج كلي كمپين چشمگير بود. ما توانستيم بيش از 700٪ بيش از بازديدهاي معتمد آگاهي را افزايش دهيم و 14،000،000 ميليون بازديد در كل كمپين به دست آورديم.

علاوه بر اين ، فيلم هاي اينفلوئنسر ميزان تعامل 20.13٪ را به دست آوردند ، كه بسيار بالاتر از معيار موفق صنعت 14٪ براي TikTok است و به عنوان يك پاداش ، حساب Idahoan Foods TikTok پس از پايان كارزار 3700 دنبال كننده را به خود جلب كرد. 9

2. جمعي Vestiaire

محتواي مد اوايل امسال افزايش يافت و به نظر نمي رسد به اين زودي ها كند شوند. ما ديديم ديور ميزبان اولين پلتفرم نمايش زنده مجازي در TikTok است TikTok با هموار كردن راه آينده مد لوكس ، ميزبان خودشان بود # ماه مد TikTokFashion در ماه سپتامبر ، مارك هاي مد خانگي شروع به يادگيري اين موضوع و ساخت بودجه واقعي براي برنامه كردند.

هميار Vestiaire او نمونه اي از بازار مد لوكس است كه به Fanbytes نزديك مي شود تا در ميان اين تغييرات هيجان انگيز حضور خود را در سيستم عامل ايجاد كند و TikTok را به عنوان يك كانال رشد كشف كند. Vestiaire Collective پيشروترين پلتفرم جهاني براي كالاهاي لوكس مورد علاقه قبل است. هدف آنها افزايش آگاهي در مورد ويژگي جديد شارژ مستقيم آنها براي مخاطبان هدف Generation Z در ايالات متحده و دكتر بود.نصب مقرون به صرفه برنامه ها ، در مقايسه با اينستاگرام.

با توجه به اين مختصر ، ما رويكردي خلاقانه در پيش گرفته ايم كه تركيبي از فعال سازي تأثيرگذار آلي و تبليغات پولي است. همراه با يك فرآيند انتخاب تأثيرگذار مبتني بر داده با استفاده از ابزار داخلي Bytesights ، ما 8 تأثيرگذار خود را براي ايجاد طرح هاي جذاب خلاقانه كه شامل CTA هاي بسيار موثر براي نصب نصب و اطمينان از نرخ تبديل بالا باشد ، معرفي كرديم.

در حالي كه ما از اينفلوئنسرها خواستيم كه خود را به عنوان خريدار معرفي كنند و نحوه طراحي موارد جمعي Vestiaire را به نمايش بگذاريم ، اين طرح ها از تأثيرگذار به تأثيرگذار متفاوت بود. ما مي خواستيم با آزادي خلاقانه كافي به آنها قدرت دهيم تا اطمينان حاصل كنيم كه در خوراك وي نيز آلي باقي مانده است كمتر از يك تبليغ منحصرا براي فروش ايجاد كنيد ، كه به طور موثر با آنها كار مي كند ، نه در برابر آنها. با اين كار ، ما با موفقيت بيش از 1000 نصب ارگانيك و نرخ تبديل آگهي 17.5 completed را انجام داده ايم.

براي ارائه يك CPI مقرون به صرفه ، ما همچنين آزمايشات A / B زيادي را انجام داديم و بهترين عملكرد را داشتيم و آنها را به عنوان تبليغات پولي ضرب مي كرديم. تبليغات ما منجر به بيش از 4000 نصب شد و مهمتر از همه ، ما CPI مصرف كننده را 50 درصد در مقايسه با كانالهاي ديگر كاهش داديم ، كه TikTok را براي Vestiaire Collective موثرتر از Instagram و YouTube كرد.

نتايج كلي از حد متوسط ​​فاصله داشتند. با 1،307،200 بازديد در سراسر كمپين ، تعداد بازديدهاي تضميني را دو برابر كرده ايم Vestiaire Collective از اين نتيجه چنان حيرت زده شد كه تصميم گرفت دومين كمپين آمريكايي را كه 2.6 ميليون بازديد ايجاد مي كند با حفظ همان شاخص قيمت مصرف كننده ، اداره كند. علاوه بر اين ، ما از آن زمان به عنوان شريك رسمي TikTok در شركت Vestiaire Collective شناخته شده ايم و به آنها كمك مي كنيم تا مناطق جديدي مانند انگليس و اتحاديه اروپا را با شاخص قيمت مصرف كننده 0.40 پوند در تسخير خود درآورند.

3. مرا با پلاستيك بپيچيد

اين روزها به ندرت ديده مي شود كه آهنگي بدون اينكه ابتدا از TikTok عبور كند ، به شهرت كامل برسد. با اين حال ، اين بدان معنا نيست كه TikTok به همه نويد يك ضربه را مي دهد. در Fanbytes ، ما با بيش از 2000 هنرمند از سراسر جهان همكاري كرده ايم و يك يا دو مورد راجع به ازدواج آهنگ ها و اينفلوئنسرها مي دانيم تا يك دستورالعمل مناسب براي موفقيت ايجاد كنيم.

آهنگ “Wrap Me In Plastic” توسط Chromance و Marcus Layton ، اين نمونه اي از آهنگ است كه پس از همكاري با ما ، براي ايجاد يك رويكرد سفارشي ، جهان TikTok را به خود اختصاص داد. اين در حال حاضر برخي از جنبش بين استانجمن غير مجاز مي باشدplay با سرعت ثابت از 100،000 فيلم در TikTok تنظيم و از آن پيشي گرفت. وظيفه ما اين است كه آهنگ را به صورت سراسري در سيستم عامل – به ويژه در سراسر آن – شارژ كنيم ايالات متحده ، انگلستان ، روسيه ، برزيل و آلمان.

براي انجام اين كار ، ما رقص TikTok را معرفي كرديم ، چيزي كه براي TikTok احساس ارگانيك و اصيل داشت و از طريق سه مرحله اصلي انرژي دريافت كرد. ما اينفلوئنسر بيش فعال را انتخاب كرديم قراردادن توييت براي توليد رقص رقص بالرين جذاب جديد همسو با آهنگ و از او خواست كه آن را در ميان دنبال كنندگان خود لغو كند. پس از آن ، ما چندين نفوذگر ديگر را براي ادامه روند استخدام كرديم ، كه باعث شد احساس يك لحظه واقعي روند آلي شود.

بعد از آن ، ما فهميديم كه نسخه تغيير يافته آهنگ در حال جلب توجه در سيستم عامل است كه منجر به بيرون آمدن آهنگ ارگانيك مي شود. # فتوژنيك كه 85.6 ميليون بازديد داشته است. غير از اين ، ما ديديم imjoeyreed به سرعت از رقص خارج شد وي نسخه اصلاح شده را ايجاد كرد و 19.7 ميليون بازديد و 1.7 ميليون پسنديدن داشت. پس از بحث و گفتگو با مشتريان ، توافق كرديم كه بايد تعامل داشته باشيم و در مجموع تصميم گرفتيم كه فعاليت دوم از محبوبيت اين رقص استفاده كند.

به طور مناسب ، براي احياي دوم در انگلستان ، روسيه ، آلمان و برزيل ، ما اينفلوئنسرها را براي اجراي رقصimjoeyreed در مكانهاي مرموز انتخاب كرديم تا به مشاركت جمعي دامن بزنيم.

نتايج اين كارزار كاملاً در اهداف مختلف پخش شده است. اولين فعال سازي ما شامل 250،000 تأثيرگذار بود كه 9 برابر بيشتر با 2.1 ميليون بازديد و نرخ جذابيت 18.41٪ ارائه مي داد. اين همه ماجرا نبود – در بيش از 25000 محتواي توليد شده توسط كاربر در دو هفته اول خود الهام گرفته ايم.

ما دوم را در فعال كرديم روسيه ، برزيل ، آلمان و انگلستان با كسب 1.45 ميليون بازديد ، 6 برابر بيشتر با 9.2 ميليون بازديد داشته اند. همچنين ما از زمان شروع فعال سازي 1.5 ميليون كاربر جديد مشاهده كرده ايم كه به صورت صوتي فيلم مي سازند و به ميزان قابل توجهي 20 درصد تعامل رسيده اند.

اين فعال سازي ها ما را قادر مي سازد تا مختصر را ملاقات كنيمافزايش آگاهي و به اشتراك گذاري آهنگ در TikTok زيرا اكنون 822.8K فيلم در صداي اصلي و 6.8M فيلم در نسخه اصلاح شده وجود دارد. استراتژي فعال سازي ما به ما كمك كرد تا رشد و تعامل پايدار را داشته باشيم ، و به “Wrap Me In Plastic” اجازه مي دهد تا خودش را در جامعه TikTok سيمان كند و يك جهت واقعي را تجربه كند.

نتيجه

هر مطالعه موردي بازاريابي موفق در TikTok داراي يك موضوع مشترك است و همه آنها را مي توان از طريق سه عنصر: تخصص ، تجربه و صلاحيت يافت. برخي از سنگهاي قيمتي واقعي وجود دارد كه مي توانيد از اين مطالعات موردي استفاده كنيد ، اما اگر مي خواهيد در مورد نحوه فعال سازي نام تجاري مخل در برنامه بيشتر بدانيد ، امروز با ما در تماس باش.

نويسنده زندگينامه

درباره نويسنده

شدت شيلي

شلي مدير محتوا در Fanbytes است ، يك آژانس بازاريابي با نفوذ و برنده جايزه و اختصاص داده شده به ارائه آخرين اطلاعات در مورد Generation Z. Fanbytes به مارك هاي بزرگي مانند Universal ، Missguided ، Mcdonalds و YouGov كمك كرده است تا قلب هاي جوان را در رسانه هاي اجتماعي به دست آورند. وي رياست استراتژي محتواي Fanbytes را بر عهده دارد ، و بينش او را مي توان در برترين نشريات بازاريابي مانند The Drum & Talking Influence مشاهده كرد.

https://hillbilly.ir/3-مطالعه-موردي-و-آماري-بازاريابي-tiktok-براي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.