بازاريابي و مديريت رسانه هاي اجتماعي با مخاطبان زياد

۶ بازديد ۰ نظر

بازاريابي و مديريت رسانه هاي اجتماعي با مخاطبان زياد

در صدر، و براي سال شكست خورده است. اگر مي‌خواهيد ميليون‌ها مخاطب دنبال كنيد، به نظر من موارد زير مهم‌ترين هستند! بخش بسيار مهم اتوماسيون (شناسايي پست) است. اما بايد بدانيد كه محتواي قابل اشتراك گذاري را كجا پيدا كنيد. اينها اصولي هستند كه به نظر من بهترين كار را دارند. 9 كارگردان اصلي براي …

بازاريابي و مديريت رسانه هاي اجتماعي با مخاطبان زياد https://hillbilly.ir/بازاريابي-و-مديريت-رسانه-هاي-اجتماعي-ب/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-و-مديريت-رسانه-هاي-اجتماعي-ب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 04 Nov 2021 02:49:43 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17465

بازاريابي و مديريت رسانه هاي اجتماعي با مخاطبان زياد

در صدر، و براي سال شكست خورده است. اگر مي‌خواهيد ميليون‌ها مخاطب دنبال كنيد، به نظر من موارد زير مهم‌ترين هستند! بخش بسيار مهم اتوماسيون (شناسايي پست) است. اما بايد بدانيد كه محتواي قابل اشتراك گذاري را كجا پيدا كنيد. اينها اصولي هستند كه به نظر من بهترين كار را دارند. 9 كارگردان اصلي براي …

بازاريابي و مديريت رسانه هاي اجتماعي با مخاطبان زياد

در صدر، و براي سال شكست خورده است. اگر مي‌خواهيد ميليون‌ها مخاطب دنبال كنيد، به نظر من موارد زير مهم‌ترين هستند! بخش بسيار مهم اتوماسيون (شناسايي پست) است. اما بايد بدانيد كه محتواي قابل اشتراك گذاري را كجا پيدا كنيد. اينها اصولي هستند كه به نظر من بهترين كار را دارند.

9 كارگردان اصلي براي ايجاد يك مخاطب عظيم در رسانه هاي اجتماعي وجود دارد. چگونه مي توان پس از كار در پيچ و خم كسب درآمد در اينترنت، مخاطبان اجتماعي زيادي ايجاد كرد. اما خيلي زود متوجه شدم كه استراتژي كه شما اعمال مي كنيد همه چيز است. شما بايد استراتژي ترافيك خود را توسعه دهيد، بنابراين بسيار مهم است كه خلاق باشيد.

1. نيازهاي مشترك را ايجاد كنيد.

2. يك نمايه حرفه اي ايجاد كنيد (نمايه اي كه نشان مي دهد شما چه كسي هستيد)

3. راه حل هاي اثبات شده را پيدا كنيد

4. ايجاد علاقه از طريق طراحي

5. براي ايجاد قدرداني، محتواي ديگران را به اشتراك بگذاريد.

6. فقط مطالب مفيد ارسال كنيد

7. عقد قرارداد از طريق اتوماسيون

8. GEO زمان و مكان.

9. مشاركت با يك مخاطب ثابت.

تركيب اين 9 اصل به روشي استراتژيك شما را شگفت زده خواهد كرد! از طريق تجربه، نرخ رشد مخاطب 87.4 درصد و نرخ مخاطب فعال 82.7 درصد است.در عرض 6 روز 9 قانون با هم تركيب شدند)! داستان واقعي … و تمام كاري كه من انجام دادم اين بود كه محتواي مفيد مهمي را ايجاد كردم و به اشتراك گذاشتم كه ارزش دوست داشتن، اشتراك گذاري و اظهار نظر را داشته باشد!

نگاهي دقيق تر به 9 اصل اساسي بيندازيد.

تنظيم نيازهاي مشترك

اينجاست كه بسياري از كميسيون ها اشتباه مي كنند. كسب درآمد از اينترنت نياز به مهارت دارد زيرا اين يك هنر است و نه يك مسابقه. مشاركت كور در شركت‌هاي پردرآمد تنها مزيتي را به همراه دارد. جايگاه شما اغلب نيازهاي شناسايي شده را تعيين مي كند. زيرا كليد ايجاد فروش، ايجاد علاقه به راه حل هاي ارائه شده است.

يك پروفايل حرفه اي ايجاد كنيد و اعتماد ايجاد كنيد.

وقت بگذاريد و پروفايلي حرفه اي و كاربردي ايجاد كنيد. اگر ادعا مي كنيد “متخصص” هستيد، آن را ثابت كنيد. برو براي TikTok، اينستاگرام، فيس بوك (صفحه/گروه)، تلگرام، Quora (فضاها)و همه مظنونين ديگر مخاطب شما بايد بتواند با شما ارتباط برقرار كند. نه با ماشين ورزشي مورد علاقه شما، ساحل جزيره، يا حيوان خانگي مورد علاقه شما.

به دنبال راه حل هاي اثبات شده

اينجاست كه طرح ضرب المثل تقويت مي شود. زيرا يافتن خدمات وابسته مي تواند مشكل را حل كرده و نيازها را برآورده كند. شما فقط چند روز را صرف تحقيق نخواهيد كرد. اما شما همچنين بايد آنچه را كه قصد داريد به مخاطبان خود ارائه دهيد را بخريد و آزمايش كنيد. براي به دست آوردن فالوور، بايد به آنها دليلي براي اين كار ارائه دهيد. ايجاد اعتماد مكان خوبي براي شروع است.

ايجاد علاقه به خلاقيت خلاق.

من شك دارم كه بايد به يك ابزار ويرايش تصوير به نام Canva اشاره كنم. ابزاري عالي براي ايجاد نمايش هاي كنجكاو از عكس ها تا فيلم ها و حتي YouTube Shorts! اما شما همچنين مي توانيد پست هاي اينستاگرام، ويديوهاي TikTok و بسياري از SO هاي ديگر ايجاد كنيد. نكته مهم استفاده از خلاقيت و ايجاد علاقه است. شما بايد نوعي كنجكاوي ايجاد كنيد كه كسي را وادار مي‌كند كه در ريل باقي بماند و تعجب كند كه “اين” چيست.

براي ايجاد پذيرش، محتواي ديگران را به اشتراك بگذاريد.

يكي از روش هايي كه به نظر من با Quora Spaces موثر است. محتواي خود را با افراد ديگر به اشتراك بگذاريد، اما بايد يك مكان خاص ايجاد كنيد. اما مزاياي ديگري دارد، از جمله مزاياي شما تيك تاك، اينستاگرام، فيسبوك، و پروفايل اجتماعي با تعريف فضا و نمايه شما Quora يك راه عالي براي به دست آوردن فالوور است. راه‌هاي زيادي براي به اشتراك گذاشتن محتواي با كيفيت بالا از وب‌سايت‌هاي معتبر براي ايجاد تعداد زيادي اعداد وجود دارد.

اشتراك‌گذاري محتواي ديگران به همين روش در صفحات و گروه‌هاي فيسبوك نتايج رشد شگفت‌انگيزي داشته است. زماني كه تنها چيزي كه نياز داريد استفاده از اتوماسيون و ابزارهاي زمان بندي براي حفظ ثبات است.

اينطور فكر كنيد، مي خواهيد محتواي خود را به اشتراك بگذاريد، اينطور نيست؟ خوب، ابتدا بايد آنها را به اشتراك بگذاريد تا معلوم شود. كليد ايجاد يك مخاطب بزرگتر اين است كه هميشه بيشتر از آنچه مي توانيد به دست آوريد بدهيد.

برخي از آمار فيس بوك و رشد صفحات جديد فيس بوك.

در عرض 2 هفته و نيم، اين صفحه به 150 – 450 نفر در روز رسيده است! حدود يك ماه بعد، اين صفحه فيس بوك به 400 – 1400 در روز رسيد! ساخته شده با يك فضاي داخلي با كيفيت بالا، سازگار، طراحي و بدون درگيري.

هميشه مطالب مفيدي ارسال كنيد.

بر اساس تحقيقات تخصصي شما و نيازهاي اغلب شناخته شده، به جز محتواي مرتبط با موضوع (طاقچه). اما زماني كه مقالاتي را از افراد ديگر سازماندهي مي كنيد، مطمئن شويد كه ارائه مورد علاقه است. بازديدكنندگان خود را وادار به خواندن مقاله كنيد تا مخاطبان شما براي ديدن مقالات ديگر بازگردند. به آنها دليلي بدهيد كه بخواهند از نمايه شما بازديد كنند.

عقد قرارداد از طريق اتوماسيون

هنگامي كه صفحات، گروه ها، نمايه ها، فضاها و چندين انجمن فيس بوك را ايجاد و مديريت مي كنيد. ايجاد تمام فضاي داخلي مورد نياز براي حفظ نابرابري ممكن نخواهد بود. بنابراين، بسيار مهم است كه محتواي ديگران را به اشتراك بگذاريد، البته اگر با محتواي شما تركيب شود. تركيبي سازمان‌يافته از پست‌هاي سازمان‌يافته در تمام شبكه‌هاي اجتماعي اصلي ايجاد مي‌كند.

Quora يك ابزار ارسال برنامه رايگان با Quora Spaces را به شما ارائه مي دهد. در حالي كه فيس بوك همچنين يك گزينه رايگان براي سازماندهي پست ها ارائه مي دهد. اما راه حل موثرتري به نام FPTraffic وجود دارد. در اينجا مي‌توانيد محتواي با كيفيت بالا را در همه جايگاه‌ها از وب‌سايت‌هاي معتبر برتر مانند Bing، YouTube و بسياري ديگر دريافت كنيد.

اهميت زمان و مكان GEO.

شما مي خواهيد به خوبي به مكان جغرافيايي خود و همچنين مخاطبان هدف خود نگاه كنيد. يك تفاوت زماني تعيين كنيد تا مقاله برنامه ريزي شده شما در زمان مناسب به دست مخاطبان شما برسد. زمان مهم است. اگر يك مقاله را در حالي كه مخاطبان هدف شما در خواب هستند سازماندهي كنيد، در وهله اول هدف را كاملاً شكست مي دهد.

اما موقعيت GEO در ايجاد قابليت‌ها براي مثال در بازاريابي مهم است. شما نمي توانيد يك برنامه وابسته را با يك بليط پرپرداخت در مكاني GEO كه از ميانگين درآمد حق عضويت بيشتر است، تبليغ كنيد. شما قديمي خواهيد شد.

مشاركت با يك مخاطب ثابت.

كار بيشتر از شما، بله. مردم شروع به لذت بردن، اشتراك گذاري و نظر دادن روي پيام ها و ويديوهاي شما خواهند كرد. شما بايد مودبانه و ساده به آنها پاسخ دهيد.”از اشتراك گذاري بسيار سپاسگزارم“يك قدم جلوتر برويد. با مخاطبان خود فعال باشيد تا آنها شما را بشناسند، امتحان كردن راه حل هاي شما آسان تر خواهد بود.

https://hillbilly.ir/بازاريابي-و-مديريت-رسانه-هاي-اجتماعي-ب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.