بازاريابي يوتيوب: آن را به سطح بعدي ببريد

به خبرنامه تخصصي سئو خوش آمديد

بازاريابي يوتيوب: آن را به سطح بعدي ببريد

۷ بازديد ۰ نظر

بازاريابي يوتيوب: آن را به سطح بعدي ببريد

هيچ شركتي نمي تواند آن را انكار كند. بازاريابي يوتيوب دري كاملاً جديد به روي فرصت هاي تبليغاتي باز كرده است. ابزارهاي آنلاين بزرگترين منبعي هستند كه يك شركت بايد از آن براي دستيابي به مخاطبان زيادي به طور همزمان استفاده كند و هر چه تعداد مخاطبان بيشتر باشد، ابزارهاي بهتري خواهند داشت. شبكه‌هاي اجتماعي …

بازاريابي يوتيوب: آن را به سطح بعدي ببريد https://hillbilly.ir/بازاريابي-يوتيوب-آن-را-به-سطح-بعدي-ببري/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-يوتيوب-آن-را-به-سطح-بعدي-ببري/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 17 Nov 2021 04:55:46 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18084

بازاريابي يوتيوب: آن را به سطح بعدي ببريد

هيچ شركتي نمي تواند آن را انكار كند. بازاريابي يوتيوب دري كاملاً جديد به روي فرصت هاي تبليغاتي باز كرده است. ابزارهاي آنلاين بزرگترين منبعي هستند كه يك شركت بايد از آن براي دستيابي به مخاطبان زيادي به طور همزمان استفاده كند و هر چه تعداد مخاطبان بيشتر باشد، ابزارهاي بهتري خواهند داشت. شبكه‌هاي اجتماعي …

بازاريابي يوتيوب: آن را به سطح بعدي ببريد

هيچ شركتي نمي تواند آن را انكار كند. بازاريابي يوتيوب دري كاملاً جديد به روي فرصت هاي تبليغاتي باز كرده است. ابزارهاي آنلاين بزرگترين منبعي هستند كه يك شركت بايد از آن براي دستيابي به مخاطبان زيادي به طور همزمان استفاده كند و هر چه تعداد مخاطبان بيشتر باشد، ابزارهاي بهتري خواهند داشت. شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوك و توييتر به‌عنوان پلتفرم‌هاي تبليغاتي مورد تاييد خرده‌فروشان قرار گرفته‌اند، اما يوتيوب از نظر بازديد نزديك است و به شركت‌ها اجازه مي‌دهد تا محصولات خود را از طريق ويديوي آنلاين بفروشند. از آنجا كه يوتيوب هر روز افزونه هاي جديدي ارائه مي دهد، فرصت ها هرگز متوقف نمي شوند!

دلايل بازاريابي يوتيوب

شما از قبل همه دلايلي را مي‌دانيد كه تلاش‌هاي بازاريابي خود را به YouTube بياوريد. اگر از طريق نظرات و كانال ها با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد، اين فرصت را داريد كه مستقيماً از طريق فرمت ويديويي به آنها بفروشيد. YouTube گزينه هاي اشتراك گذاري متنوعي دارد، مانند مواردي كه در وبلاگ ها يا شبكه هاي اجتماعي خواهيد يافت. كاربران يوتيوب مي توانند ويديوها را از طريق فيس بوك، توييتر، ايميل و بسياري ديگر از رسانه هاي اينترنتي به اشتراك بگذارند. اين سرويس براي مشتريان وفادار عالي است تا موفقيت خود را با يك كليك ماوس با يك شركت به اشتراك بگذارند. و هدف شما تسهيل موفقيت شركت است، اينطور نيست؟

يوتيوب قابليتي به نام “به روز رساني واقعي” دارد. با اين ويژگي، اين شركت شاهد حركت يوتيوب به سمت يك شبكه اجتماعي است و اميدها براي ارتباط مستقيم يوتيوب با مشتريان را روشن مي كند. يكي ديگر از ويژگي هاي مفيد براي بازاريابان، آمار و داده هاي YouTube Insight در ويديوها است. اين به شما امكان مي‌دهد تعداد بازديدهايي كه يك ويديو دريافت مي‌كند، ميزان موفقيت پيام ويديو بر اساس رتبه‌بندي، و جمعيت‌شناسي اوليه بيننده را كنترل كنيد. و بفهمي چي؟ رايگان است.

از طريق يوتيوب، بينندگان نيز اين فرصت را دارند كه در مورد ويديو نظر دهند. تمام هدف بازاريابي اين است كه با مخاطب به گونه اي ارتباط برقرار كنيد كه محصول و مردم را به هم مرتبط كند! در اينترنت، مردم براي بيان نظرات خود مشكلي ندارند. وقتي بينندگان در مورد يك ويديو نظر مي دهند، فروشنده فوراً به ويديوي فعلي پاسخ مي دهد و براي اخبار بازخورد دريافت مي كند.

چهار راه براي افزايش فروش يوتيوب شما

1. جستجوي مخاطب

به بازاريابي 101 برمي گردد. تحقيق اساس استراتژي بازاريابي يوتيوب شما است. قبل از راه‌اندازي نرم‌افزار ويديويي، بايد تحقيقات جدي انجام شود تا مشخص شود دقيقاً چه كلمات كليدي براي دريافت بازديد از ويديو لازم است. جستجوي كلمه كليدي تقاضا براي يك محصول يا خدمات، رقابت يوتيوبي كه با آن روبرو هستيد و مخاطباني كه به دنبال شما هستند را به شما مي گويد. تحقيق كلمات كليدي بايد در يوتيوب انجام شود. ويديوهاي خود را بر اساس جستجوي كلمات كليدي گوگل قرار ندهيد. يك ابزار جستجوي كلمه كليدي در يوتيوب پيدا كنيد كه گفته مي شود سازنده است و كلمات كليدي در ويديوي شما به آن بستگي دارد.

2. كوتاه نگه داريد

به طول آن دقت كنيد. تبليغات ويديويي بايد كوتاه و مستقيم باشد. آنها به يك مخاطب اختصاصي نياز دارند و حدود 3 دقيقه طول مي كشند. سه دقيقه ميانگين زمان براي توجه مخاطب است و پس از آن ممكن است ذهن خود را از دست بدهيد. تقسيم يك ويديوي طولاني به ويديوي كوتاه‌تر مي‌تواند راهي براي جذب مخاطب باشد و در عين حال همه چيزهايي كه بايد در يك سري ويديو توضيح داده شود را توضيح مي‌دهد.

3. خلقت

از كلمات كليدي كه در جستجوي خود پيدا مي كنيد خلاقانه استفاده كنيد. مردم در YouTube انتظار سرگرمي دارند، نه تبليغات خسته كننده كه قبل از ويديوهاي مورد علاقه آنها ديده مي شود. روي فيلم بسازيد! فقط ويديوهايي كه به درستي به مردم پاسخ مي دهند بهره وري را به عنوان يك استراتژي بازاريابي نشان مي دهند. تا زماني كه محصول يا خدمات شما تصوير خوبي ارائه دهد، مخاطبان خود را مجذوب خود كنيد. هنگامي كه شنوندگان YouTube كلمه كليدي شما را بهينه و ويديوي سرگرم كننده مي بينند، ممكن است حواس شما پرت شود. هر شركتي در همه جا ويديوي خوب مي خواهد. اين به آنها شهرت خوب و رايگان مي دهد!

4. تشويق

مردم چيزهاي رايگان را دوست دارند. خرده فروشان با ارائه راهي براي دريافت نمونه هاي رايگان از يك محصول يا خدمات، مي توانند محبوبيت خود را افزايش دهند و گفتگوهاي جدي در مورد كسب و كار خود ايجاد كنند. دريافت محتوا در سايت با دانلود رايگان آسان است. محصولات غير مبتني بر اينترنت را مي توان از طريق ايميل ارائه كرد. وقتي مخاطبان شما تجربه خود را دوست دارند، مطمئناً به كانال YouTube شما باز مي گردند و نظر مي دهند!

https://hillbilly.ir/بازاريابي-يوتيوب-آن-را-به-سطح-بعدي-ببري/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.