چگونه افراد بيشتري را براي حضور زنده در ويديو در فيس بوك و اينستاگرام جذب كنيم
آيا بدون دريافت پشتيباني مورد نظر خود در فيس بوك و اينستاگرام لايو مي شويد؟ يك مشكل رايج براي وبلاگ نويسان و بازاريابان اينترنتي كه مستقيماً از قدرت رسانه هاي اجتماعي براي تبليغات و تعامل بيشتر استفاده مي كنند اما به آنچه مي خواهند دست نمي يابند. در اينجا چند راه عالي براي ترغيب افراد …
چگونه افراد بيشتري را براي حضور زنده در ويديو در فيس بوك و اينستاگرام جذب كنيم https://hillbilly.ir/چگونه-افراد-بيشتري-را-براي-حضور-زنده-در/ https://hillbilly.ir/چگونه-افراد-بيشتري-را-براي-حضور-زنده-در/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 16 Nov 2021 20:52:50 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18068
چگونه افراد بيشتري را براي حضور زنده در ويديو در فيس بوك و اينستاگرام جذب كنيم
آيا بدون دريافت پشتيباني مورد نظر خود در فيس بوك و اينستاگرام لايو مي شويد؟ يك مشكل رايج براي وبلاگ نويسان و بازاريابان اينترنتي كه مستقيماً از قدرت رسانه هاي اجتماعي براي تبليغات و تعامل بيشتر استفاده مي كنند اما به آنچه مي خواهند دست نمي يابند. در اينجا چند راه عالي براي ترغيب افراد …
چگونه افراد بيشتري را براي حضور زنده در ويديو در فيس بوك و اينستاگرام جذب كنيم
آيا بدون دريافت پشتيباني مورد نظر خود در فيس بوك و اينستاگرام لايو مي شويد؟ يك مشكل رايج براي وبلاگ نويسان و بازاريابان اينترنتي كه مستقيماً از قدرت رسانه هاي اجتماعي براي تبليغات و تعامل بيشتر استفاده مي كنند اما به آنچه مي خواهند دست نمي يابند.
در اينجا چند راه عالي براي ترغيب افراد بيشتري به كليك بر روي ويديوي زنده و شركت در فيد زنده وجود دارد كه شما براي هر تلاشي انجام مي دهيد.
1. از قبل اعلام كنيد
اگر هر زماني كه بخواهيد به صورت زنده پخش ميشويد، ممكن است براي شما مناسب باشد، اما به برنامه و زمانبندي مخاطبان خود فكر كنيد. قبل از اينكه واقعاً اين كار را انجام دهيد، بايد اعلام كنيد كه در حال اجراي زنده هستيد، به خصوص اگر قرار است با چيز مهم يا هيجان انگيزي زندگي كنيد كه واقعاً مي خواهيد مردم با آن درگير شوند.
10 دقيقه قبل از پخش زنده به مردم اطلاع ندهيد، اما آنها را از روز قبل (يا حتي هفته قبل بسته به اهميت محتواي ويديويي) مطلع كنيد. اين به افرادي كه به فيلم علاقه مند هستند زمان كافي مي دهد تا هر چيزي را كه ممكن است از فقدان ويديوي زنده جلوگيري كند، برنامه ريزي و مرتب كنند.
2. يك زمان خوب را انتخاب كنيد
زماني را انتخاب نكنيد كه اكثر مردم ممكن است مشغول باشند يا نتوانند شما را ببينند.. اگر مخاطبان شما افرادي هستند كه هر روز از ساعت 9 تا 5 بعد از ظهر كار مي كنند، نبايد مستقيماً به ساعت 10 شب برويد. صبح و به اميد موفقيت
شما بايد بين ساعت 8 صبح تا 9 صبح، زماني كه مردم در حال رفت و آمد به محل كار خود هستند، در زمان ناهار كه مردم در حال استراحت و تماشاي شبكه هاي اجتماعي هستند، يا بعد از ساعت كاري كه افراد ممكن است بتوانند ويديو را تماشا كنند، پخش زنده پخش كنيد.
3. به مخاطبان خود دليلي براي پيوستن بدهيد
آيا در طول ويديوي زنده نظر مخاطبان و بهروزرسانيهاي زنده را ميپرسيد؟ آيا همه را در قرعه كشي جوايز شركت مي دهيد؟ آيا چيزي براي گفتن داريد كه مخاطبانتان از ديدن و همكاري با آن خوشحال شوند؟
اگر به مردم دليل خوبي براي پيوستن به ويديوي زنده و تماشاي محتوايي كه ايجاد كردهايد نميدهيد، اگر مخاطبان زيادي نداريد تعجب نكنيد. وقتي به فالوورهاي خود ميگوييد لايو ميرويد، بايد محتواي كلي ويديوي لايو را اعلام كنيد، اما زياد ندهيد تا كسي تماشا نكند!
https://hillbilly.ir/چگونه-افراد-بيشتري-را-براي-حضور-زنده-در/feed/ 0