آيا زمان آن رسيده است كه به تأثير تبليغات رسانه هاي اجتماعي نگاه كنيم؟

۹ بازديد ۰ نظر

آيا زمان آن رسيده است كه به تأثير تبليغات رسانه هاي اجتماعي نگاه كنيم؟

آيا مي دانيد تبليغات رسانه هاي اجتماعي شما اجرا مي شود يا خير؟ به عنوان يك صاحب كسب و كار، ممكن است انواع حساب هاي رسانه هاي اجتماعي براي تقويت آگاهي از برند خود در اينترنت داشته باشيد. اما آيا داشتن اين حساب‌ها و گرفتن چند «لايك و اشتراك‌گذاري» در اينجا و آنجا به شما …

آيا زمان آن رسيده است كه به تأثير تبليغات رسانه هاي اجتماعي نگاه كنيم؟ https://hillbilly.ir/آيا-زمان-آن-رسيده-است-كه-به-تأثير-تبليغا/ https://hillbilly.ir/آيا-زمان-آن-رسيده-است-كه-به-تأثير-تبليغا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 22 Nov 2021 13:48:22 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18371

آيا زمان آن رسيده است كه به تأثير تبليغات رسانه هاي اجتماعي نگاه كنيم؟

آيا مي دانيد تبليغات رسانه هاي اجتماعي شما اجرا مي شود يا خير؟ به عنوان يك صاحب كسب و كار، ممكن است انواع حساب هاي رسانه هاي اجتماعي براي تقويت آگاهي از برند خود در اينترنت داشته باشيد. اما آيا داشتن اين حساب‌ها و گرفتن چند «لايك و اشتراك‌گذاري» در اينجا و آنجا به شما …

آيا زمان آن رسيده است كه به تأثير تبليغات رسانه هاي اجتماعي نگاه كنيم؟

آيا مي دانيد تبليغات رسانه هاي اجتماعي شما اجرا مي شود يا خير؟ به عنوان يك صاحب كسب و كار، ممكن است انواع حساب هاي رسانه هاي اجتماعي براي تقويت آگاهي از برند خود در اينترنت داشته باشيد.

اما آيا داشتن اين حساب‌ها و گرفتن چند «لايك و اشتراك‌گذاري» در اينجا و آنجا به شما نتايج دلخواه را مي‌دهد؟

در اينجا 5 نشانه وجود دارد كه نشان مي دهد زمان آن رسيده كه تبليغات رسانه هاي اجتماعي را به سطح بعدي ببريد.

1. تعداد كمي لايك يا نقد دريافت مي كنيد

ما در مورد دوست داشتن هر مقاله به جاي لايك كردن يك صفحه صحبت مي كنيم. وقتي مردم با پيام شما درگير مي شوند، نشانه آن است كه از آنچه منتشر مي كنيد خوششان مي آيد. و بالعكس، به اين معني است كه پيام شما تأثير كمي دارد. بنابراين «تعداد فالوور» معياري براي همه نيست. شما مي توانيد ميليون ها فالوور داشته باشيد، اما اگر پست هاي خود را دوست نداريد، به اشتراك بگذاريد يا در مورد آنها نظر دهيد، مهم نيست.

ميانگين تعداد تعاملاتي كه پيام شما دريافت كرده است، از جمله لايك ها، اشتراك گذاري ها، نظرات و بازتوييت ها را ببينيد.

2. استراتژي تبليغاتي شما در پشت است

چند دقيقه وقت بگذاريد و به استراتژي خود فكر كنيد. آيا اهداف بلند مدتي داريد؟ آيا اهداف كوتاه مدتي داريد؟ آيا دليلي وجود دارد كه شما از يك پلتفرم استفاده مي كنيد؟ چگونه قصد داريد بيشتر درگير شويد؟

اگر پاسخ محكمي براي اين سؤالات نداريد، استراتژي بازاريابي شما اصلاً يك استراتژي بازاريابي در نظر گرفته مي شود يا نه. شما فقط شناور هستيد، به اميد بهترين ها. اين كار را نكن! آنچه را كه مي خواهيد به دست آوريد بنويسيد. فهرستي از اهداف بلند مدت و چند هدف كوتاه مدت تهيه كنيد. دريابيد كه كدام پلتفرم براي برند و كسب و كار شما بهترين است. براي اينكه چه چيزي مي خواهيد از قبل پست كنيد و چگونه مي خواهيد ارتباطات را بهبود ببخشيد، برنامه اي داشته باشيد.

3. بيشتر پيام هاي شما تبليغاتي هستند

اگر به فيد جديد برند خود نگاه كنيد، چه پيامي مي بينيد؟ مقالاتي كه سرگرم كننده، آموزنده يا تعاملي هستند؟ يا اكثر آنها محصولات يا خدمات برند شما را ارائه مي دهند؟

اگر بيشتر پيام هاي شما محصول يا خدمات شما را برجسته كند، مخاطب خود را از دست مي دهيد. مردم دوست ندارند هميشه تبليغ كنند. در عوض، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي خود را به عنوان يك شخص به سطح بالاتري ببريد و با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد.

4. چندين ماه است كه Analytics را بررسي نكرده ايد

تبليغات توسط داده ها هدايت مي شود. چه چيزي در گذشته كار مي كرد؟ چه چيزي نيست؟ اشتباهات مشابه را تكرار نكن هميشه حداقل يك بار در هفته تحليل رسانه هاي اجتماعي خود را بررسي كنيد.

5. آخرين باري كه با فالوور صحبت كرديد را به ياد داريد؟

مكالمات باعث مي شود افراد به صفحه شما بيايند. گذاشتن پيوند به وبلاگ كافي نيست و كارتان تمام است. اگر كسي از شما پرسيد بيا و جواب بده. و اگر نظر دادند، بايد آنها را بپذيريد.

قدرداني و مشاركت باعث مي شود كه دنبال كنندگان شما احساس ارزشمندي و قدرداني كنند. اگر نمي توانيد آخرين باري را كه با طرفداران صحبت كرده ايد به ياد بياوريد، بايد استراتژي بازاريابي خود را تنظيم و اصلاح كنيد.

https://hillbilly.ir/آيا-زمان-آن-رسيده-است-كه-به-تأثير-تبليغا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.